Skip to main content

Kreujemy. Opowiadamy. Docieramy. Prowadzimy działania online i offline. Tworzymy treści z przekazem dopasowanym do odbiorcy. Wiemy, jak wykorzystać konkretne medium oraz co komunikować, by przekonać zaufaniem, a nie odpychać nachalnością. W tekstach sygnowanych naszą marką nie stosujemy agresywnych technik sprzedaży.

Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Agencja kreatywna i marketingowa

Agencja
Kreatywna

Zapytaj o ofertę

Kompleksowe wsparcie

Jesteśmy zgranym zespołem, który dobrze czuje się we współpracy z Klientami. Lubimy działać w oparciu o jasne wytyczne, briefy marketingowe oraz materiały dostarczone przez zamawiającego. Zadajemy dużo pytań, rozwiewamy wątpliwości, uczestniczymy w burzy mózgów i dopiero wtedy zabieramy się do pracy. Nikt nie zna firmy lepiej od jej właściciela.

Wszyscy zaangażowani w te współpracę mają świadomość, że wspólnie pracują na wyniki, dlatego każdy z nas może liczyć na zaangażowanie drugiej strony.

Jako agencja kreatywna prowadzimy działania online (content marketing, SEO, Google Ads/Facebook Ads i kompleksowy digital marketing) oraz offline (prasa, outdoor, radio, TV).

Zaufali nam

Zapisz się do newslettera

    Copywriting naming branding

    Copywriting, Branding, Naming

    Zapytaj o ofertę

    Nie rzucamy słów na wiatr

    Wiemy, jak ważny jest kreatywny copywriter, który potrafi odzwierciedlić wizję Klienta. Zdajemy sobie sprawę z tego, że odbiorca treści podejmuje decyzję już po przeczytaniu kilku zdań. Lata doświadczenia oraz testowanie wielu strategii sprawiają, że znamy istotę odpowiedniego użycia słów i potrafimy je wykorzystać. Praktykujemy zasadę: „minimum słów, maximum treści”.

    Stawiamy na:

    • Copywriting, by za pomocą treści wzbudzić zaufanie.
    • Branding, by za pomocą marki kształtować świadomość odbiorców.
    • Naming, by za pomocą nazwy firmy lub produktu budzić pozytywne skojarzenia.

    Działamy z powodzeniem w klasycznym copywritingu (teksty reklamowe, hasła na bannery, ulotki inne) oraz copywritingu dla marketingu internetowego (SEO i UX). Dla kanałów online i offline przygotowujemy kompleksowe działania: od analizy konkurencji, przez opracowanie strategii oraz stworzenie planu marketingowego, aż po jego wykonanie i wdrożenie.

    Oczywiście, jak każdy kreatywny copywriter i inni specjaliści z tej branży, my też lubimy opowiadać o swoich wykonanych projektach. Rozpisujemy się na blogu i rozgadujemy w podcaście marketingowym „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

    content marketing piotrpolok

    Content
    marketing

    Zapytaj o ofertę

    Agencja kreatywna i dobrze napisane treści

    Rozmowa, działanie, publikacja. Pomagamy kompleksowo. W oparciu o wiedzę partnerów oraz materiały i briefy marketingowe tworzymy treści, które pomagają klientom naszych Klientów.

    Współpracujemy z działami marketingu i sprzedaży sklepów internetowych i firm usługowych. Rozmawiamy z kontaktującymi się z nami właścicielami korporacji oraz przedsiębiorstw z sektora MŚP, a wszystkie pozyskane informacje wykorzystujemy w działaniach content marketingowych.

    Content marketing w PiotrPolok.pl to:

    • rozmowy i konsultacje z Klientami,
    • ustalenie tematów i kalendarza marketingowego,
    • tworzenie treści, jej redakcja, korekta i optymalizacja,
    • dystrybucja treści poprzez blogi firmowe, newslettery, artykuły zewnętrzne, wywiady, komentarze i inne.

    Tworzymy teksty dopasowane do internetowych oraz tradycyjnych mediów. Mamy doświadczenie w pracy z klientami, którzy występują w roli eksperta i potrzebują wsparcia przy tworzeniu treści publikowanej jako artykuł w gazecie lub wypowiedź radiowa. Kładziemy nacisk na to, by tworzona przez nas treść była w pełni wartościowa, a nie tylko reklamowa.

    Wyjaśniamy na blogu: „Co to jest content marketing?”.

    strony internetowe agencja

    Strony
    internetowe

    Zapytaj o ofertę

    Strony takie, że aż chce się przeglądać

    Jako agencja kreatywna tworzymy strony internetowe dla właścicieli sklepów i firm usługowych. Pracujemy na modelach projektowych oraz na szablonie. Dbamy o to, by strony wychodzące spod naszych rąk były odpowiednio zaprojektowane dla użytkownika (znamy UX) oraz przyjazne dla robotów wyszukiwarki (SEO jest dla nas istotne).

    Wypełnienie briefu marketingowego i rozmowa, podczas której ustalimy szczegóły, to obowiązkowy punkt przed rozpoczęciem współpracy. To wtedy precyzujemy cele i oczekiwania, dowiadujemy się, co Klient posiada (grafiki, zdjęcia) i co powinien przygotować. Sami też mamy w zespole specjalistów od projektowania i grafiki.

    Pracujemy na wersji deweloperskiej, dzięki czemu Klient w każdym momencie może monitorować postępy prac. Ponadto, pomagamy w konfiguracji domeny i hostingu oraz stworzeniu kont pocztowych. Strony internetowe przygotowane przez PiotrPolok.pl są dostosowane do komputerów i urządzeń mobilnych.

    Przeczytaj na blogu: „Ile czasu i pieniędzy kosztuje strona internetowa”.

    profesjonalny podcast

    Profesjonalny
    podcast firmowy

    Zapytaj o ofertę

    Opowiedz swoją historię

    Tworzymy podcasty firmowe. Wspieramy klientów w pisaniu scenariuszy i ustaleniu koncepcji nagrania. Konsultujemy pomysły na przedstawienie danego tematu oraz dobieramy gości. W przypadku nagrywania podcastu w domowych warunkach podpowiadamy, w jaki sprzęt warto zainwestować, a gdy Klient wchodzi do studia, sugerujemy, na co zwrócić uwagę.

    W obu przypadkach instruujemy, jak przygotować się do samej rozmowy. Wyjaśniamy, jak przełamać strach pierwszego razu, dlaczego istotne jest poprawne mówienie do mikrofonu oraz jaką przyjąć strategię nagrywania. Jeśli jest taka potrzeba, wspieramy naszych Klientów w montażu i edycji.

    Sami od 2020 roku nagrywamy podcast, w którym zgłębiamy tajniki marketingu i reklamy internetowej.

    Zobacz na blogu: „Jak powstaje podcast o reklamie?”.

    konsultacje piotrpolok

    Konsultacje
    i doradztwo marketingowe

    Zapytaj o ofertę

    Porozmawiajmy

    Nasza agencja kreatywna wspiera klientów w prowadzeniu kampanii marketingowych, zarówno kompleksowo, jak i na konkretnym etapie. Działamy z firmami, agencjami reklamowymi oraz osobami prywatnymi w obszarze e-commerce i usług.

    Przeprowadzamy audyty, analizujemy aktywne kampanie i rozmawiamy o tych, które dopiero mają zostać wdrożone. W przypadku większych zadań zachęcamy do skorzystania z pełnego doradztwa marketingowego, wraz z analizą i audytem. Jeśli sprawa jest mniej skomplikowana, wtedy zapraszamy na konsultacje.

    Poznaj nasz zespół

    CEO

    Piotr Polok

    Z treścią związany od 2012 roku. Współtwórca podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz tworzenie podcastów. Analizuję potrzeby, wskazuję rozwiązania i czuwam nad prowadzonymi projektami.

    Kompleksowo pomagam polskim i zagranicznym klientom w obszarach copywritingu, konsultacji marketingowych, stron internetowych oraz szeroko pojętej reklamie w internecie.

    Układam plany marketingowe i schematy tekstów, dobieram słowa kluczowe, tworzę treści oraz optymalizuję je tak, by były przyjazne dla użytkownika (User Expirience) i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki (SEO). Pracuję również z klientami nad scenariuszami do podcastów.

    Content Manager, Copywriter

    Nina Świłło

    Tworzy treści od 2012 roku. Wiceprezeska wrocławskiego Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier Wideo „Game UP”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za tworzenie tekstów, a także korektę i redakcję gotowych treści. Wykonuję również pracę koncepcyjną, biorąc udział w projektowaniu stron internetowych oraz materiałów reklamowych.

    Dbam o to, by przekaz był przejrzysty, angażujący i oryginalny, ale przede wszystkim – zgodny z intencją Klienta.

    Przygotowuję publikacje o charakterze informacyjnym, marketingowym oraz edukacyjnym, w tym również zgodne z wytycznymi wyszukiwarki (SEO).

    Specjalizuję się w tematach związanych z kulturą i sztuką, literaturą, psychologią, nowymi technologiami oraz grami wideo.

    Copywriter, Podcast Specialist

    Natalia Siuta

    Aktywna dziennikarka i copywriterka. Współtwórczyni podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie wywiadów, a także tworzenie treści ofertowych, blogowych oraz znacznie dłuższych form.

    Współpracuję z klientami potrzebującymi pomocy w przygotowaniu tekstu, który następnie trafia do sieci albo do mediów tradycyjnych.

    Pomagam tworzyć scenariusze do nagrań audio oraz przygotowuję klientów do realizowania ich własnych podcastów.

    Doradzam i konsultuję, w jaki sposób pracować z mikrofonem, a także jak podejść do konkretnego tematu. Jestem również obecna na etapie montażu, opisu oraz dystrybucji odcinków.

    Content Manager, Project Manager

    Edyta Kita

    Z marketingiem związana od 2018 roku. Łączy role Content i Project Managera.

    Z marketingiem jestem związana od 2018 roku. W PiotrPolok.pl odpowiadam za research, analizę słów kluczowych, tworzenie treści, a także optymalizację SEO. Prowadzę projekty, przygotowuję content plany i struktury treści. Utrzymuję relacje z klientami z Polski i zza granicy.

    Specjalizuję się w tematach z zakresu zdrowia, psychologii i socjologii, zoologii, urody i sportu. Wykonuję artykuły blogowe, opisy kategorii oraz produktów, a także teksty PR-owe i artykuły sponsorowane. Przeprowadzam również audyt treści, uwzględniając ich poprawność językową, stylistyczną oraz merytoryczną.

    W tworzonych tekstach kładę duży nacisk na wysoki poziom merytoryczny, spójność niesionego przekazu oraz oryginalność. Dbam o to, by treści były zgodne z wizją klienta, kreatywne i angażujące dla docelowego użytkownika.

    Content Creator, Copywriter

    Patrycja Gwardiak

    Obecnie na urlopie macierzyńskim 🙂

    Zacznijmy działać!
    Daj znać, czego potrzebujesz.

    Na blogu