fbpx Skip to main content
Audyt treści jest skierowany do właścicieli sklepów internetowych (e-commerce), jak i stron usługowych oraz do każdego, kto ma wątpliwości czy teksty na stronie www są poprawne. Wykonanie analizy contentu pozwoli uniknąć błędów, dopasować język do odbiorcy oraz zoptymalizować treści do wytycznych wyszukiwarek internetowych.

Posłuchaj odcinka podcastu o reklamie w internecie, w którym rozmawiamy o audycie treści

Profesjonalny
audyt treści

Zapytaj o ofertę

Czym jest audyt treści

Audyt gotowej treści to między innymi weryfikacja:

  • poprawności pod kątem gramatyki i stylistyki (proofreading/redakcja i korekta tekstu),
  • dopasowania komunikacji do odbiorcy,
  • schematu tekstu pod kątem nagłówków, słów kluczowych i nasycenia nimi treści,
  • znaczników metadanych (meta tytuł, meta opis),
  • ALTów (nazwy zdjęć),
  • CTA (Call To Action) – wezwanie do działania,
  • przyjaznych adresów URL,
  • linkowania wewnętrznego,
  • kanibalizacji,
  • duplikacji,
  • całości tekstu w zależności od jego przeznaczenia: opis kategorii/produktu, tekst na blog, artykuł sponsorowany.

Treści publikowane w internecie tworzone są pod użytkownika (UX) oraz pod roboty wyszukiwarki (SEO). Osoba, która trafi na stronę sklepu internetowego lub stronę usługową, nie powinna odczuć tego, że tekst jest przygotowany tylko pod wyszukiwarkę.

Zapisz się do newslettera

    Analiza contentu

    Zapytaj o ofertę

    Wszystkie teksty pod kontrolą

    Analiza contentu sprawdzi się również na wielojęzycznej stronie internetowej, ponieważ np. teksty zawierające angielskojęzyczne słowa kluczowe będą się różnic od tych w Polsce. Samo przetłumaczenie treści z języka obcego na polski często nie wystarcza. Istotne jest dopasowanie fraz, które są wyszukiwane w danym kraju i umieszczenie ich odpowiednio w poprawnie napisanym tekście. Jeśli posiadasz treści bez właściwej optymalizacji to ta oferta jest dla Ciebie.

    W przypadku, gdy nie posiadasz gotowej treści i szukasz kompleksowej pomocy, zapraszam do kontaktu. Jestem w stanie pomóc w:

    • przygotowaniu content planu,
    • analizie działań konkurencji,
    • doborze słów kluczowych (keyword research),
    • rozplanowaniu drzewa kategorii/podstron,
    • copywritingu,
    • SEO copywritingu.
    Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie”

    Na blogu