Skip to main content
Audyt treści jest skierowany do właścicieli sklepów internetowych (e-commerce), jak i stron usługowych oraz do każdego, kto ma wątpliwości czy teksty na stronie www są poprawne. Wykonanie analizy contentu pozwoli uniknąć błędów, dopasować język do odbiorcy oraz zoptymalizować treści do wytycznych wyszukiwarek internetowych.

Posłuchaj odcinka podcastu o reklamie w internecie, w którym rozmawiamy o audycie treści

Profesjonalny
audyt treści

Zapytaj o ofertę

Czym jest audyt treści?

Audyt gotowej treści to między innymi weryfikacja:

  • poprawności pod kątem gramatyki i stylistyki (proofreading/redakcja i korekta tekstu),
  • dopasowania komunikacji do odbiorcy,
  • schematu tekstu pod kątem nagłówków, słów kluczowych i nasycenia nimi treści,
  • znaczników metadanych (meta tytuł, meta opis),
  • ALTów (nazwy zdjęć),
  • CTA (Call To Action) – wezwanie do działania,
  • przyjaznych adresów URL,
  • linkowania wewnętrznego,
  • kanibalizacji,
  • duplikacji,
  • całości tekstu w zależności od jego przeznaczenia: opis kategorii/produktu, tekst na blog, artykuł sponsorowany.

Treści publikowane w internecie tworzone są pod użytkownika (UX) oraz pod roboty wyszukiwarki (SEO). Osoba, która trafi na stronę sklepu internetowego lub stronę usługową, nie powinna odczuć tego, że tekst jest przygotowany tylko pod wyszukiwarkę.

Zapisz się do newslettera

    Analiza contentu

    Zapytaj o ofertę

    Analiza contentu, czyli wszystkie teksty pod kontrolą

    Analiza contentu sprawdzi się również na wielojęzycznej stronie internetowej, ponieważ np. teksty zawierające angielskojęzyczne słowa kluczowe będą się różnic od tych w Polsce. Samo przetłumaczenie treści z języka obcego na polski często nie wystarcza. Istotne jest dopasowanie fraz, które są wyszukiwane w danym kraju i umieszczenie ich odpowiednio w poprawnie napisanym tekście. Jeśli posiadasz treści bez właściwej optymalizacji to ta oferta jest dla Ciebie.

    W przypadku, gdy nie posiadasz gotowej treści i szukasz kompleksowej pomocy, zapraszam do kontaktu. Jestem w stanie pomóc w:

    • przygotowaniu content planu,
    • analizie działań konkurencji,
    • doborze słów kluczowych (keyword research),
    • rozplanowaniu drzewa kategorii/podstron,
    • copywritingu,
    • SEO copywritingu.
    Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

    Na blogu

    SEObiegOgólnie

    Pierwszy charytatywny SEO Bieg

    19 maja 2024 w samym centrum Siemianowic Śląskich odbędzie się pierwszy charytatywny SEO Bieg. Głównym celem wydarzenia jest zbiórka funduszy na zakup wózka inwalidzkiego. Sprawdź…
    Piotr Polok
    24 marca 2024
    semwaw2Ogólnie

    semWAW#2 już 22 marca 2024

    Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi…
    Piotr Polok
    29 stycznia 2024