Blog

Agencje marketingowe zwykle zaczynają współpracę od wystosowania prośby o przesłanie briefu reklamowego. Do tego etapu trzeba podejść z dużym zaangażowaniem, ponieważ to właśnie od niego zależy przebieg całej realizacji zlecenia. Powinno traktować się go jako plan działania, drogowskaz, a także przepis na dobre wykonanie zadania. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest i jak powinien wyglądać brief marketingowy!

Content marketing zyskuje coraz większe grono zwolenników, którzy przekonali się o jego zaletach i dziś są uznanymi na rynku markami cieszącymi się dobrymi wynikami sprzedażowymi. Content marketing rządzi się swoimi prawami, ale niewątpliwie podstawą udanej kampanii są treści.

Jesteśmy społeczeństwem internetu. Znaczną część swojego czasu spędzamy w sieci. Internet to dziś miejsce pracy, źródło wiedzy i rozrywki oraz narzędzie komunikacji zarówno dla młodych jak i starszych pokoleń. W dobie powszechnego dostępu do informacji cenne staje się to co prawdziwe, merytoryczne i wartościowe. Konsument to dziś świadomy nabywca, który przed podjęciem decyzji zakupowej potrzebuje rzetelnej informacji.

Nie ma sukcesu bez dobrej reklamy, a dobra reklama zaczyna się od tekstu. O tym jak wielką moc oddziaływania mają słowa przekonuje się coraz więcej przedsiębiorców korzystających z usług copywriterów, czyli osób, dla których tworzenie wartościowych i wyróżniających się treści to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja.