fbpx

Blog

Agencje marketingowe zwykle zaczynają współpracę od wystosowania prośby o przesłanie briefu reklamowego. Do tego etapu trzeba podejść z dużym zaangażowaniem, ponieważ to właśnie od niego zależy przebieg całej realizacji zlecenia. Powinno traktować się go jako plan działania, drogowskaz, a także przepis na dobre wykonanie zadania. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest i jak powinien wyglądać brief marketingowy!

Najczęściej po pomoc specjalisty SEO klienci zwracają się w momencie uruchomienia swojej nowej strony internetowej, gdy orientują się, że sama strona to za mało i należy pozyskać nią ruch użytkowników. Czy jest to dobry moment, aby zacząć współpracę z agencją SEO lub pozycjonerem? Dobry, bo lepiej późno niż wcale :), jednak wielu nerwów i kosztów można sobie zaoszczędzić, konsultując wcześniej projekt naszej strony.

Jesteśmy społeczeństwem internetu. Znaczną część swojego czasu spędzamy w sieci. Internet to dziś miejsce pracy, źródło wiedzy i rozrywki oraz narzędzie komunikacji zarówno dla młodych jak i starszych pokoleń. W dobie powszechnego dostępu do informacji cenne staje się to co prawdziwe, merytoryczne i wartościowe. Konsument to dziś świadomy nabywca, który przed podjęciem decyzji zakupowej potrzebuje rzetelnej informacji.

Content marketing zyskuje coraz większe grono zwolenników, którzy przekonali się o jego zaletach i dziś są uznanymi na rynku markami cieszącymi się dobrymi wynikami sprzedażowymi. Content marketing rządzi się swoimi prawami, ale niewątpliwie podstawą udanej kampanii są treści.