Skip to main content

Kompleksowe działania marketingowe: pozycjonowanie stron, Google Ads, content marketing i copywriting. Skontaktuj się ze mną i sprawdź, jaką moc ma reklama w internecie. Daj znaleźć się klientom, którzy szukają w internecie takiej firmy jak Twoja.

Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
reklama w internecie

Reklama
w internecie

Zapytaj o ofertę

Prowadzę kompleksowe kampanie marketingowe, które wpływają na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google – pozycjonowanie stron i Google Ads. Podejmuję działania dopasowane do sytuacji klienta. Wcześniejsza analiza pozwala określić, na co warto postawić, a czego unikać.

Jesteś nowy w świecie reklamy internetowej?

Jeżeli zaczynam pracę z osobą, która nie miała wcześniej styczności z reklamą w internecie, wtedy skupiam się na:

  • omówieniu potrzeb i wypełnieniu briefu marketingowego,
  • analizie konkurencji oraz ustaleniu strategii,
  • dopasowaniu kanałów dotarcia do klienta: content marketing, pozycjonowanie (SEO), Google Ads/Facebook Ads, podcast firmowy.
  • prowadzeniu kompleksowych działań lub wsparciu w kampanii marketingowej poprzez copywriting lub/oraz inne prace ustalone z klientem.

O reklamie w internecie należy pamiętać już w momencie tworzenia strony internetowej. Jest to istotne pod kątem optymalizacji i ustaleń związanych z działaniami w przyszłości. Pozwoli to zaoszczędzić czas oraz pieniądze podczas opracowywania założeń kampanii marketingowej, dzięki którym reklama w internecie będzie skuteczna. Przeczytaj artykuł „Ile czasu i pieniędzy kosztuje strona internetowa” na blogu PiotrPolok.pl

Znasz już świat reklamy internetowej?

Jeżeli pracuję z osobą, która prowadziła już działania reklamowe w internecie, wtedy zaczynam od:

  • analizy dotychczasowych działań, np. audyt treści (co i dlaczego zostało zrobione, jakie przyniosło efekty),
  • ustalenie elementów do wdrożenia lub poprawy,
  • przygotowanie planu działania „tu i teraz” oraz działań długofalowych,
  • prowadzenie projektu, wspólna praca z klientem lub jej „doglądanie”. Wszystko zależy od potrzeb i ustaleń.

Reklama w internecie to rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, w jakiej działa. Korzystają z niej firmy z sektora MŚP oraz korporacje, jak i mikroprzedsiębiorstwa. Jest ona wygodna dla marek, które reklamują całe oferty lub wybrane kategorie czy produkty.

Właściwe zaplanowana strategia, a następnie jej wdrożenie i monitorowanie, zwiększają szansę zdobycia wyższych pozycji niż konkurencja. Jeśli potrzebujesz kompleksowej usługi, zapraszam do kontaktu.

Zapisz się do newslettera

    Reklama internetowa
    w Google

    Zapytaj o ofertę

    Zalety pozycjonowania w wynikach organicznych

    Dlaczego pozycjonowanie strony jest ważne? Przyczyn jest wiele, ale wymienię tę najistotniejszą. Pamiętaj, że wyszukiwarka prezentuje po 10 wyników na każdej ze stron. Internauci po wpisaniu słowa kluczowego przeglądają najczęściej pierwszą stronę wyników i czasami trochę drugiej. Istotne jest nie tylko wyświetlenie się na górze rankingu, ale również zainteresowanie odbiorcy stroną.

    Pozycjonowanie strony to nie tylko widoczność. Liczy się przygotowanie:

    • indywidualnego content planu (dobór tematów, ustalenie miejsc, w których warto umieścić tekst),
    • treści, np. na blog firmowy, landing page, strony ofertowe, wizytówki,
    • kalendarza redakcyjnego,
    • materiałów graficznych,
    • strategii pozyskanie linków.

    Działania muszą być spersonalizowane. Inaczej przeprowadza się kampanię reklamową w internecie dla salonu masażu, a inaczej dla sklepu z zabawkami. Ogromne znaczenie odgrywa tutaj tekst i komunikacja, dlatego zapraszam Cię do przeczytania artykułu „Dlaczego powinieneś uczestniczyć w procesie tworzenia treści?” na blogu PiotrPolok.pl

    Lubię być w stałym kontakcie z klientem przy tworzeniu strategii i jej późniejszej realizacji. Właściciel zawsze zna firmę najlepiej i wie, co chciałby osiągnąć, a na czym mu nie zależy. W połączeniu z moim doświadczeniem oraz narzędziami, jakie wykorzystuję w procesie pozycjonowania strony, pozwala to osiągnąć pożądane wyniki.

    Skuteczna
    reklama w internecie

    Zapytaj o ofertę

    Reklama w internecie – po co to robić?

    Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google przekłada się na zapytania ofertowe. W zależności od założeń strategii, strona wyświetla się na zapytania ogólne (ginekolog) lub lokalne (ginekolog Katowice). Keyword research, merytoryczny brief, dobór tematów, wartościowa treść, systematycznie uzupełniania sekcja poradnikowa, optymalizacja i pozyskanie odnośników – to kilka elementów, które wpływają na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google.

    Jeżeli zależy Ci na poprawie widoczności Twojej witryny – zapraszam do kontaktu lub na konsultacje marketingowe. Przedstawię propozycję i powiem, jak mogę Ci pomóc. Podczas współpracy, wszystkie informacje odnośnie przeprowadzonych prac wysyłam w comiesięcznym raporcie wraz z propozycją działań na kolejny miesiąc.

    Poznaj nasz zespół

    CEO

    Piotr Polok

    Z treścią związany od 2012 roku. Współtwórca podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz tworzenie podcastów. Analizuję potrzeby, wskazuję rozwiązania i czuwam nad prowadzonymi projektami.

    Kompleksowo pomagam polskim i zagranicznym klientom w obszarach copywritingu, konsultacji marketingowych, stron internetowych oraz szeroko pojętej reklamie w internecie.

    Układam plany marketingowe i schematy tekstów, dobieram słowa kluczowe, tworzę treści oraz optymalizuję je tak, by były przyjazne dla użytkownika (User Expirience) i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki (SEO). Pracuję również z klientami nad scenariuszami do podcastów.

    Content Manager, Copywriter

    Nina Świłło

    Tworzy treści od 2012 roku. Wiceprezeska wrocławskiego Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier Wideo „Game UP”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za tworzenie tekstów, a także korektę i redakcję gotowych treści. Wykonuję również pracę koncepcyjną, biorąc udział w projektowaniu stron internetowych oraz materiałów reklamowych.

    Dbam o to, by przekaz był przejrzysty, angażujący i oryginalny, ale przede wszystkim – zgodny z intencją Klienta.

    Przygotowuję publikacje o charakterze informacyjnym, marketingowym oraz edukacyjnym, w tym również zgodne z wytycznymi wyszukiwarki (SEO).

    Specjalizuję się w tematach związanych z kulturą i sztuką, literaturą, psychologią, nowymi technologiami oraz grami wideo.

    Copywriter, Podcast Specialist

    Natalia Siuta

    Aktywna dziennikarka i copywriterka. Współtwórczyni podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

    W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie wywiadów, a także tworzenie treści ofertowych, blogowych oraz znacznie dłuższych form.

    Współpracuję z klientami potrzebującymi pomocy w przygotowaniu tekstu, który następnie trafia do sieci albo do mediów tradycyjnych.

    Pomagam tworzyć scenariusze do nagrań audio oraz przygotowuję klientów do realizowania ich własnych podcastów.

    Doradzam i konsultuję, w jaki sposób pracować z mikrofonem, a także jak podejść do konkretnego tematu. Jestem również obecna na etapie montażu, opisu oraz dystrybucji odcinków.

    Content Manager, Project Manager

    Edyta Kita

    Z marketingiem związana od 2018 roku. Łączy role Content i Project Managera.

    Z marketingiem jestem związana od 2018 roku. W PiotrPolok.pl odpowiadam za research, analizę słów kluczowych, tworzenie treści, a także optymalizację SEO. Prowadzę projekty, przygotowuję content plany i struktury treści. Utrzymuję relacje z klientami z Polski i zza granicy.

    Specjalizuję się w tematach z zakresu zdrowia, psychologii i socjologii, zoologii, urody i sportu. Wykonuję artykuły blogowe, opisy kategorii oraz produktów, a także teksty PR-owe i artykuły sponsorowane. Przeprowadzam również audyt treści, uwzględniając ich poprawność językową, stylistyczną oraz merytoryczną.

    W tworzonych tekstach kładę duży nacisk na wysoki poziom merytoryczny, spójność niesionego przekazu oraz oryginalność. Dbam o to, by treści były zgodne z wizją klienta, kreatywne i angażujące dla docelowego użytkownika.

    Content Creator, Copywriter

    Patrycja Gwardiak

    Obecnie na urlopie macierzyńskim 🙂

    Zacznijmy działać!
    Daj znać, czego potrzebujesz.

    Na blogu