

Prowadzę kompleksowe kampanie marketingowe, które wpływają na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google – pozycjonowanie stron i Google Ads. Podejmuję działania dopasowane do sytuacji klienta. Wcześniejsza analiza pozwala określić, na co warto postawić, a czego unikać.
Jeżeli zaczynam pracę z osobą, która nie miała wcześniej styczności z reklamą w internecie, wtedy skupiam się na:
O reklamie w internecie należy pamiętać już w momencie tworzenia strony internetowej. Jest to istotne pod kątem optymalizacji i ustaleń związanych z działaniami w przyszłości. Pozwoli to zaoszczędzić czas oraz pieniądze podczas opracowywania założeń kampanii marketingowej, dzięki którym reklama w internecie będzie skuteczna. Przeczytaj artykuł „Ile czasu i pieniędzy kosztuje strona internetowa” na blogu PiotrPolok.pl
Jeżeli pracuję z osobą, która prowadziła już działania reklamowe w internecie, wtedy zaczynam od:
Reklama w internecie to rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, w jakiej działa. Korzystają z niej firmy z sektora MŚP oraz korporacje, jak i mikroprzedsiębiorstwa. Jest ona wygodna dla marek, które reklamują całe oferty lub wybrane kategorie czy produkty.
Właściwe zaplanowana strategia, a następnie jej wdrożenie i monitorowanie, zwiększają szansę zdobycia wyższych pozycji niż konkurencja. Jeśli potrzebujesz kompleksowej usługi, zapraszam do kontaktu.
Dlaczego pozycjonowanie strony jest ważne? Przyczyn jest wiele, ale wymienię tę najistotniejszą. Pamiętaj, że wyszukiwarka prezentuje po 10 wyników na każdej ze stron. Internauci po wpisaniu słowa kluczowego przeglądają najczęściej pierwszą stronę wyników i czasami trochę drugiej. Istotne jest nie tylko wyświetlenie się na górze rankingu, ale również zainteresowanie odbiorcy stroną.
Pozycjonowanie strony to nie tylko widoczność. Liczy się przygotowanie:
Działania muszą być spersonalizowane. Inaczej przeprowadza się kampanię reklamową w internecie dla salonu masażu, a inaczej dla sklepu z zabawkami. Ogromne znaczenie odgrywa tutaj tekst i komunikacja, dlatego zapraszam Cię do przeczytania artykułu „Dlaczego powinieneś uczestniczyć w procesie tworzenia treści?” na blogu PiotrPolok.pl
Lubię być w stałym kontakcie z klientem przy tworzeniu strategii i jej późniejszej realizacji. Właściciel zawsze zna firmę najlepiej i wie, co chciałby osiągnąć, a na czym mu nie zależy. W połączeniu z moim doświadczeniem oraz narzędziami, jakie wykorzystuję w procesie pozycjonowania strony, pozwala to osiągnąć pożądane wyniki.
Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google przekłada się na zapytania ofertowe. W zależności od założeń strategii, strona wyświetla się na zapytania ogólne (ginekolog) lub lokalne (ginekolog Katowice). Keyword research, merytoryczny brief, dobór tematów, wartościowa treść, systematycznie uzupełniania sekcja poradnikowa, optymalizacja i pozyskanie odnośników – to kilka elementów, które wpływają na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Jeżeli zależy Ci na poprawie widoczności Twojej witryny – zapraszam do kontaktu lub na konsultacje marketingowe. Przedstawię propozycję i powiem, jak mogę Ci pomóc. Podczas współpracy, wszystkie informacje odnośnie przeprowadzonych prac wysyłam w comiesięcznym raporcie wraz z propozycją działań na kolejny miesiąc.
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz tworzenie podcastów. Analizuję potrzeby, wskazuję rozwiązania i czuwam nad prowadzonymi projektami.
Kompleksowo pomagam polskim i zagranicznym klientom w obszarach copywritingu, konsultacji marketingowych, stron internetowych oraz szeroko pojętej reklamie w internecie.
Układam plany marketingowe i schematy tekstów, dobieram słowa kluczowe, tworzę treści oraz optymalizuję je tak, by były przyjazne dla użytkownika (User Expirience) i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki (SEO). Pracuję również z klientami nad scenariuszami do podcastów.
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za tworzenie tekstów, a także korektę i redakcję gotowych treści. Wykonuję również pracę koncepcyjną, biorąc udział w projektowaniu stron internetowych oraz materiałów reklamowych.
Dbam o to, by przekaz był przejrzysty, angażujący i oryginalny, ale przede wszystkim – zgodny z intencją Klienta.
Przygotowuję publikacje o charakterze informacyjnym, marketingowym oraz edukacyjnym, w tym również zgodne z wytycznymi wyszukiwarki (SEO).
Specjalizuję się w tematach związanych z kulturą i sztuką, literaturą, psychologią, nowymi technologiami oraz grami wideo.
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie wywiadów, a także tworzenie treści ofertowych, blogowych oraz znacznie dłuższych form.
Współpracuję z klientami potrzebującymi pomocy w przygotowaniu tekstu, który następnie trafia do sieci albo do mediów tradycyjnych.
Pomagam tworzyć scenariusze do nagrań audio oraz przygotowuję klientów do realizowania ich własnych podcastów.
Doradzam i konsultuję, w jaki sposób pracować z mikrofonem, a także jak podejść do konkretnego tematu. Jestem również obecna na etapie montażu, opisu oraz dystrybucji odcinków.