Skip to main content

Zadbaj o to, by publikowane przez Ciebie treści reprezentowały najwyższy poziom. Oferuję kompleksową redakcję i korektę tekstu pod kątem gramatyki, interpunkcji, ortografii i stylistyki. Dbam o poprawność językową, a także jasność przekazu i ciekawą formę. Dobry tekst to nie tylko wartościowa treść. Każdy błąd zniechęca do dalszego czytania i rzutuje na Twój wizerunek. Poprawna polszczyzna i merytoryczność to połączenie, którego oczekują internauci.

Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

Profesjonalna
redakcja i korekta

Zapytaj o ofertę

Redakcja i korekta, czyli ostateczna forma tekstu

Redakcja i korekta tekstu pozwalają nadać mu ostateczną formę, tak by był gotowy do publikacji. Praca nad treściami wymaga czasu, potrzebne jest też spojrzenie osoby z zewnątrz. Dopracowane teksty mają pozytywny wpływ ma wizerunek, ponieważ w dużej mierze to od nich zależy, jak jest się postrzeganym przez odbiorców.

Nawet drobne błędy i potknięcia są traktowane jako przejaw braku profesjonalizmu. Mogą przez to wyraźnie zmniejszyć poziom wiarygodności oraz zaufania. Dzięki redakcji i korekcie tekstu autor bez żadnych obaw może umieścić treść na stronie internetowej lub w tradycyjnych mediach, a przy tym osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Zajmuję się kompleksową redakcją i korektą, co oznacza, że sprawdzam teksty pod kątem stylistycznym, gramatycznym oraz terminologicznym. Warto przy tym zaznaczyć, że wykonuję obie usługi razem, ale też osobno. Nie należy bowiem stosować tych pojęć zamiennie.

Korekta tekstu

Korekta tekstu polega na poprawianiu błędów językowych (ortograficznych, interpunkcyjnych, gramatycznych, leksykalnych, stylistycznych i logicznych). W tym przypadku pomogę Ci dopracować treści, wyłapując np. literówki, powtórzenia, nieprawidłowe odmiany oraz inne językowe wpadki.

Redakcja tekstu

Redakcja tekstu obejmuje znacznie szerszy zakres i w praktyce uwzględnia także korektę. Dodatkowo podczas pracy zwracam uwagę na jakość, ale też spójność treści (pod względem stylistyki i logiki). Redagując Twój tekst zadbam o to, by nie tylko był poprawny językowo, ale też profesjonalny, angażujący, przystępny w odbiorze, perswazyjny itp.

Muszę jednak podkreślić, że w skład usługi nie wchodzi ocena merytoryczna tekstu, w szczególności w przypadku treści eksperckich. Możliwa jest jedynie prosta weryfikacja na postawie dostarczonych danych. Z reguły skupiam się głównie na tym, by cała treść była zgodna z przyjętymi zasadami języka polskiego oraz atrakcyjna dla odbiorców. Jeśli masz więcej pytań odnośnie do weryfikacji i poprawy tekstu, zapraszam do zakładki konsultacje marketingowe.

Zapisz się do newslettera

    Proofreading

    Zapytaj o ofertę

    100% poprawności językowej

    Proofreading to angielskie określenie stosowane w odniesieniu do korekty tekstu, zazwyczaj przetłumaczonego z języka obcego. Ma na celu sprawdzenie poprawności ortografii, gramatyki, interpunkcji i stylistyki, ale też spójności treści. Do tego zwykle obejmuje również redakcję, która sprawia, że ostatecznie, w przekładzie, tekst brzmi bardziej naturalnie. Jak wiadomo, nie wszystkie zwroty, frazeologizmy czy określenia da się dosłownie przetłumaczyć – wtedy trzeba dopilnować tego, by zachować przesłanie, ale nie kosztem stylu czy przejrzystości.

    Proofreading warto zlecić nie tylko w przypadku tłumaczonych tekstów. Perspektywa osoby z zewnątrz pomaga dopracować treści, tak by rzeczywiście mogły w najlepszy możliwy sposób przekazać informacje. Nawet jeśli zadba się o merytorykę, znaczenie mają też m.in. odpowiedni dobór słów, specjalne zwroty czy inne metody. Większość z nich ma świadomy wpływ na czytelników, ale niektóre działają również podświadomie, zmieniając ich nastawienie oraz odbiór całego tekstu.

    Proofreading – dla kogo?

    Wykonuję proofreading dla firm oraz osób prywatnych. Współpracuję z agencjami reklamowymi, specjalistami SEO i przedsiębiorstwami z różnych branż. Moje działania związane są z redakcją i korektą m.in. opisów kategorii, produktów, tekstów na blog, artykułów sponsorowanych, wpisów na media społecznościowe, a nawet infografik. Oferuję również proofreading treści publikowanych w tradycyjnych mediach (prasa, telewizja) oraz materiałów reklamowych (ulotki, broszury itp.).

    Wsparcie
    przy
    tworzeniu treści

    Zapytaj o ofertę

    Odpowiedzialność za słowo

    Potrzebujesz kompleksowego wsparcia przy tworzeniu tekstów? Wykonam dla Ciebie audyt treści – tak, by pod każdym względem były one prawidłowo przygotowane i gotowe do publikacji na Twojej stronie internetowej. Wykonam korektę i redakcję, a także sprawdzę, czy język tekstów oraz obrany sposób komunikacji jest odpowiednio dostosowany do danej grupy odbiorców.

    Zweryfikuję również to, czy teksty są właściwie zoptymalizowane pod kątem wytycznych wyszukiwarki. Przy tym zadbam, by były przyjazne nie tylko robotom Google, ale też i osobom odwiedzającym Twoją stronę. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy sprawdzeniu jednego tekstu lub całych kampanii, zapraszam do zakładki audyt treści.

    Weryfikacja tekstu

    Zapytaj o ofertę

    Porady i weryfikacje

    Weryfikacja tekstu daje gwarancję, że publikowane treści trafią do obiorców i będą prawidłowo pełnić swoją funkcję. Pozwalają też uniknąć sytuacji, w których trzeba odpowiadać na docinki odbiorców, dostrzegających błąd – szczególnie, że internauci potrafią być bezwzględni. Nawet drobne potknięcie może skutecznie odwrócić uwagę od zawartości strony czy kampanii przygotowywanej przez wiele miesięcy.

    Po weryfikacji tekstu, publikowane przez Ciebie treści będą skutecznie zachęcać klientów do konwersji.. Do tego Twoja firma czy marka będą odbierane jako wartościowe, profesjonalne i godne zaufania. W ten prosty sposób można zacznie zwiększyć szanse na zysk.

    Zamów weryfikację tekstu, ponieważ dzięki niej:

    • zadbasz o wizerunek swojej firmy/marki,
    • zaprezentujesz się odbiorcom jako profesjonalista,
    • przyciągniesz uwagę osób odwiedzających Twoją stronę, zachęcając ich do dalszej eksploracji witryny,
    • zdobędziesz nowych klientów,
    • zwiększysz sprzedaż.
    Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

    Na blogu