Skip to main content

Którą postać sprzed lat nazwalibyśmy dzisiaj świetnym marketingowcem? W jaki sposób przedstawiać wydarzenia historyczne, żeby dotrzeć z oryginalnym przekazem do odbiorców? Czy tego typu potencjał potrafią wykorzystać dzisiejsze agencje reklamowe? O marketingu historycznym w polskich kampaniach reklamowych, a także o przykładach dobrych i złych reklam nawiązujących do historii rozmawiamy w 74. odcinku podcastu o reklamie w internecie.

Do studia zaprosiliśmy Wiktorię Czarnecką, autorkę książki „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?” i zarazem właścicielkę agencji Sztyblety PR. Wszystko po to, żeby dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest marketing oparty o wiedzę historyczną.

Marketing historyczny w Polsce

W 74. odcinku podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” porozmawialiśmy o tym:

  • W jaki sposób przedstawić wydarzenia historyczne, żeby dotrzeć z przekazem do odbiorców?
  • Czy tego typu potencjał potrafią wykorzystać dzisiejsze agencje reklamowe?
  • Którą postać sprzed lat nazwalibyśmy dzisiaj świetnym marketingowcem?
  • Czy istnieją przykłady dobrych i złych reklam nawiązujących do historii?
  • Jak AI ma się do tworzenia opowieści?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.