Którą postać sprzed lat nazwalibyśmy dzisiaj świetnym marketingowcem? W jaki sposób przedstawiać wydarzenia historyczne, żeby dotrzeć z oryginalnym przekazem do odbiorców? Czy tego typu potencjał potrafią wykorzystać dzisiejsze agencje reklamowe? O marketingu historycznym w polskich kampaniach reklamowych, a także o przykładach dobrych i złych reklam nawiązujących do historii rozmawiamy w 74. odcinku podcastu o reklamie w internecie.
Do studia zaprosiliśmy Wiktorię Czarnecką, autorkę książki „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?” i zarazem właścicielkę agencji Sztyblety PR. Wszystko po to, żeby dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest marketing oparty o wiedzę historyczną.
Marketing historyczny w Polsce
W 74. odcinku podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” porozmawialiśmy o tym:
- W jaki sposób przedstawić wydarzenia historyczne, żeby dotrzeć z przekazem do odbiorców?
- Czy tego typu potencjał potrafią wykorzystać dzisiejsze agencje reklamowe?
- Którą postać sprzed lat nazwalibyśmy dzisiaj świetnym marketingowcem?
- Czy istnieją przykłady dobrych i złych reklam nawiązujących do historii?
- Jak AI ma się do tworzenia opowieści?