

Copywriting to w dużym skrócie tworzenie treści na potrzeby marketingu i reklamy. Napiszę dla Ciebie teksty wykorzystywane w kampaniach marketingowych na zewnątrz (outdoor) oraz internetowych, popularnie nazywanych digital marketingiem.
Istotne jest to, gdzie zamówione treści będą zamieszczone. To jeden ze szczegółów, który poza grupą docelową czy specyfiką produktu/usługi, warto ustalić na początku naszej współpracy.
Przeczytaj także „Za co płacisz copywriterowi?”
Granica między standardowym copywritingiem, znanym z haseł na banerach w mieście lub reklam w telewizji, a copywritingiem internetowym powoli się zaciera. Cały czas jednak copywriting tradycyjny i ten internetowy mają swoje zasady, które pozostają niezmienne.
Tworząc teksty na stronę internetową należy trzymać się wytycznych Google, związanych m.in z optymalizacją treści, unikaniem jej duplikacji i keyword stuffingu oraz skupieniu się właściwym linkowaniu.
Jeśli potrzebujesz treści do zamieszczenia w sieci, pod postacią opisu kategorii/produktu/firmy, tekstu na blog firmowy albo artykułu sponsorowanego, to zapraszam Cię do kontaktu.
Copywriting i Content marketing na stałe wpisały się w kampanie prowadzone przez specjalistów w agencjach reklamowych, freelancerów oraz pracowników w działach marketingu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Pomagam firmom oraz klientom indywidualnym w tworzeniu akcji marketingowych.
W skład content marketingu wchodzi rozbudowany plan, który wymaga indywidualnego podejścia do każdego z projektów. Działania te nie ograniczają się wyłącznie do tworzenia treści na stronę www.
Korzystając z mojej oferty otrzymujesz kompleksową pomoc, związaną z omówieniem strategii, doborem słów kluczowych, przygotowaniem i optymalizowaniem tekstu.
Wiele elementów ustalam na bieżąco, ponieważ bywają sytuacje, kiedy bezzwłocznie trzeba zmienić kierunek zadań. Przykładem jest kalendarz wydawniczy lub kampania promocyjna, prowadzenie bloga firmowego czy pomoc w tworzeniu podcastu firmowego. Jeżeli potrzebujesz pomocy tylko w jednym z elementów, zapraszam na konsultacje marketingowe.
To jedna z części wspomnianego wyżej content marketingu, którą traktuję jako dopełnienie wszystkich poprzedzających ją działań. W mojej ocenie, krok ten jest niezwykle ważny. Tekst jest efektem końcowym wszystkiego, co zaplanowaliśmy. Zdaję sobie sprawę, że treść wartościowa i merytoryczna, a jednocześnie przyjazna w odbiorze jest tym, czego oczekują dzisiaj klienci.
Pisane przeze mnie teksty są konsultowane z klientem – zarówno na etapie zbierania informacji, przygotowywania briefu marketingowego (dokumentu zawierającego wszystkie najważniejsze kwestie, jakie można wykorzystać przy pisaniu tekstu), jak i podczas tworzenia samej treści.
Jeżeli pojawiają się wątpliwości, od razu kontaktuję się, by przy oddawaniu tekstu mieć pewność, że wszystko zostało wykonane zgodnie z założeniami. Przeczytaj artykuł „Dlaczego powinieneś uczestniczyć w procesie tworzenia treści” na blogu PiotrPolok.pl.
Oferuję też możliwość sprawdzenia Twoich tekstów, w celu naniesienia korekty i wykonania redakcji. Więcej dowiesz się, odwiedzając zakładkę redakcja i korekta tekstu.