Copywriting

„Dobra reklama zaczyna się od tekstu” – dlatego tak ważne jest, by zainteresować i przekonać nim do siebie czytelnika, czyli potencjalnego klienta. Każda branża to inna grupa odbiorców, z odmiennymi potrzebami i narzędziami do realizacji celów. To sprawia, że nie sama treść oferty jest ważna, ale sposób, w jaki ją przedstawiamy. Oryginalny pomysł, dobry tekst i właściwa promocja pozwalają odnieść sukces.

Copywriting

Copywriting to w dużym skrócie tworzenie treści na potrzeby marketingu i reklamy. Napiszę dla Ciebie teksty wykorzystywane w kampaniach marketingowych na zewnątrz (outdoor) oraz internetowych, popularnie nazywanych digital marketingiem. Istotne jest to, gdzie zamówione treści będą zamieszczone. To jeden ze szczegółów, który poza grupą docelową czy specyfiką produktu/usługi, warto ustalić na początku naszej współpracy.

Granica między standardowym copywritingiem, znanym z haseł na banerach w mieście lub reklam w telewizji, a copywritingiem internetowym powoli się zaciera. Cały czas jednak copywriting tradycyjny i ten internetowy mają swoje zasady, które pozostają niezmienne.

Tworząc teksty „do internetu” należy trzymać się wytycznych wyszukiwarki, związanych m.in z optymalizacją treści, unikaniem jej duplikacji i właściwym linkowaniem. Jeśli więc potrzebujesz treści do zamieszczenia w sieci, pod postacią opisu kategorii/produktu/firmy, tekstu na blog albo artykułu sponsorowanego, to zapraszam Cię do zakładki SEO copywriting.

Zapytaj o ofertę

Content Marketing

Content marketing na stałe wpisał się w kampanie prowadzone przez specjalistów w agencjach reklamowych, freelancerów oraz pracowników w działach marketingu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Pomagam firmom oraz klientom indywidualnym w tworzeniu akcji marketingowych.

W skład content marketingu wchodzi rozbudowany plan, który wymaga indywidualnego podejścia do każdego z projektów. Działania te nie ograniczają się wyłącznie do tworzenia treści na stronę www. Korzystając z mojej oferty, otrzymujesz kompleksową pomoc, związaną z omówieniem strategii, doborem słów kluczowych, przygotowaniem i optymalizowaniem tekstu oraz ewentualnie jego publikacją.

Wiele elementów ustalam na bieżąco, ponieważ bywają sytuacje, kiedy bezzwłocznie trzeba zmienić kierunek zadań. Przykładem jest kalendarz wydawniczy lub kampania promocyjna. Jeżeli potrzebujesz pomocy tylko w jednym z elementów, zapraszam na konsultacje.

Zapytaj o ofertę

Tworzenie treści

To jedna z części wspomnianego wyżej Content marketingu, którą traktuję jako dopełnienie wszystkich poprzedzających ją działań. Niemniej w mojej ocenie, krok ten jest niezwykle ważny – tekst jest bowiem efektem końcowym tego, co planowaliśmy.  Zdaję sobie sprawę, że treść wartościowa i merytoryczna, a jednocześnie przyjazna w odbiorze jest tym, czego oczekują dzisiaj klienci.

Pisane przeze mnie teksty są konsultowane z klientem – zarówno na etapie zbierania informacji, przygotowywania briefu (dokumentu zawierającego wszystkie najważniejsze kwestie, jakie można wykorzystać przy pisaniu tekstu), jak i podczas tworzenia samej treści. Jeżeli pojawiają się wątpliwości, od razu kontaktuję się, by przy oddawaniu tekstu mieć pewność, że wszystko zostało wykonane zgodnie z założeniami.

Jest też możliwość sprawdzenia Twoich tekstów, naniesienia korekty i przeredagowania ich. Więcej dowiesz się odwiedzając zakładkę redakcja i korekta tekstu.




Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celach realizacji zgłoszenia. Administratorem Twoich danych osobowych jest PIOTR POLOK, ul. Fojkisa 3c/19, 41-103 Siemianowice Śląskie, NIP: 6431739397. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie dotyczące usług oferowanych przez naszą firmę.