Podcasty o marketingu internetowym
„O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” – to kilkudziesięciominutowe rozmowy z zakresu działań na stronie www, poza nią i w ogólnopojętym internecie. Każdy odcinek porusza zagadnienie, które – wspólnie z Natalią – omawiamy na konkretnych przykładach. Jesteśmy dostępni na Spotify, Apple Podcast oraz YouTube i Empik Go.
Podcast o marketingu na YouTube, Spotify, Apple Podcasts
Wchodzisz w świat reklamy internetowej i chcesz poznać metody działania? A może jesteś aktywny w branży od dawna, ale szukasz inspiracji? W obu przypadkach podcast o reklamie w internecie jest dla Ciebie. Tłumaczymy czym jest content marketing, jak dotrzeć do odbiorców za pomocą treści oraz omawiamy kanały i narzędzia, z których warto skorzystać.
Podcast „o reklamie w internecie” znalazł się wśród 50 najlepszych podcastów o reklamie i biznesie. Zestawienie przygotował zespół magazynu Marketer+. Rozmowy poruszają tematykę m.in:
Sezon 8
- Marketing senioralny – jak dotrzeć do odbiorców?
- Kiedyś pandemia, teraz AI. Jak zmienia się współpraca z klientem?
- Czy marketing internetowy czeka pełna automatyzacja?
Sezon 7
- Jak chatGPT zmienił copywriting?
- Dźwięk w filmie, podcaście, serialu – czysta fizyka czy magia?
- Doradztwo i konsultacje marketingowe – komu i kiedy potrzebne?
- „Żabie Doły”, czyli jak zbudować społeczność w sieci i porwać tłumy?
- Budowanie wizerunku międzynarodowej marki w internecie
- Copywriting a ceny, czyli za co płacisz specjalistom od tworzenia treści
- Telefoniczna burza mózgów. Dlaczego nie zawsze trzeba się spotykać twarzą w twarz?
- Marketing terytorialny – promocja miasta w internecie
- Marketing kolejowy
- Nagrywanie podcastu w studiu i poza nim. Jak to wszystko połączyć?
Sezon 6
- Jak zacząć nagrywać podcast firmowy?
- Marketing internetowy w branży kurierskiej
- Blog firmowy – kiedy warto go prowadzić?
- Promocja miasta za pomocą podcastu
- Sztuczna inteligencja: zagrożenie czy nowa normalność?
- ChatGPT zastąpi specjalistów?
- Dlaczego warto uczestniczyć w procesie tworzenia treści?
- Ile czasu i pieniędzy kosztuje stworzenie strony www?
- Dział handlowy i dział marketingu – współpraca zamiast rywalizacji
- Content manager – kto to jest i jak może pomóc w działaniach marketingowych?
Sezon 5
- Marketing internetowy w branży lotniczej
- Jak stworzy maila, który zainteresuje odbiorcę?
- Kampanie w mediach społecznościowych – jak je prowadzić, by zyskać?
- Jak zostać copywriterem? Gdzie zacząć i jakich błędów unikać?
- Jaka jest dzisiaj rola Project Managera?
- Video marketing – jak go robić, by był skuteczny?
- Jak rozkręcić kanał biznesowy na YouTube?
- Kupowanie czy wypożyczanie – jak to działa w świecie online?
- Marketing internetowy w Polsce i za granicą
- Jaka jest przyszłość czytelni online w Polsce?
- Copywriter: kim jest, jak pracuje, co musi umieć? [BONUS]
- Jak powstaje podcast „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” [BONUS]
Sezon 4
- Reklama w branży zakładów bukmacherskich
- Recykling treści, czyli drugie życie contentu
- Marketing sportowy: jak trafić do kibiców i przyciągnąć ich na trybuny?
- Redakcja i korekta tekstu – (wciąż) niedoceniona profesja?
- Event marketing w wersji hybrydowej – wyjątek czy nowa normalność?
- Influencer marketing – współpraca oparta na zasięgach
- Brief marketingowy i jego wpływ na współpracę z klientem
- Najczęstsze błędy przy planowaniu działań marketingowych
- „Medycyna estetyczna” stron internetowych
- Audyt treści – kiedy i dlaczego warto go zlecić?
Sezon 3
- Dlaczego treści są kluczowe przy projektowaniu strony i aplikacji?
- Copywriting w biznesie – trafna inwestycja czy zbędny wydatek?
- Grafika kontra treść – co wygrywa w tym pojedynku?
- Człowiek vs sztuczna inteligencja – jaka jest przyszłość reklamy?
- Jaka powinna być treść w internecie i jak ją dystrybuować?
- Mały i duży klient w reklamie internetowej – jak sprostać oczekiwaniom
- Słowa kluczowe z błędem – jak wykorzystać je w reklamie?
- Landing page w kampanii marketingowej – główny gracz czy wspomagacz?
- Realizacja nagrania „od kuchni”, czyli jak powstaje podcast?
- Organizacja konferencji marketingowej – jak to wszystko ogarnąć?
Sezon 2
- Produkty i usługi szukane przez internautów – jak przebić się z ofertą
- Reklama leków i aptek w internecie – co wolno, a na co uważać?
- Content plan dla firmy jako element content marketingu
- Lokalne SEO – jak wypromować firmę na swoim podwórku i w okolicy?
- Google ADS – jak tworzyć i monitorować płatną reklamę w wyszukiwarce
- Content marketing – co to jest i po co inwestować w marketing treści?
- Budowanie wizerunku w internecie – dlaczego warto dbać o szczegóły?
- Z czym mierzy się copywriter? Wyzwania, bolączki, możliwości
Sezon 1
- Jak zacząć promować firmę w internecie?
- Strona dla sklepu internetowego a strona dla zakładu usługowego – co je różni?
- Ile kosztuje reklama w internecie?
- Na co uważać decydując się na współpracę ze specjalistami od reklamy?
- Czy warto bić się o pozycję z dużymi markami?
- Biznes w internecie a lockdown
- Personal branding, czyli promocja swojej osoby
- Budowanie wizerunku w branży medycznej
- Czasy transmisji online i wideo marketingu – jak je wykorzystać
- Audyt strony internetowej – czy zawsze jest potrzebny?
Zapisz się do newslettera
O reklamie
w internecie
Dlaczego tworzę podcasty o marketingu internetowym?
Z wygody. Dla odbiorcy i dla siebie. Jako copywriter uważam, że to uzupełnienie polskich podcastów o marketingu, blogów i grup związanych z marketingiem. Wcześniej ja zapraszałem moich czytelników na bloga oraz wszędzie tam, gdzie udzielałem się gościnnie. Dzisiaj to czytelnicy mogą zaprosić mnie do samochodu, na trening czy zakupy i słuchać tego, co mam do powiedzenia. Zapraszamy do sprawdzenia podcastów, subskrybowania i zostawiania łapek. Będzie nam bardzo miło.
Masz pomysł na odcinek? Chcesz, byśmy poruszyli zadane przez Ciebie pytanie i rozwiali wątpliwości? Zapraszam do wypełnienia formularza kontaktowego!