Skip to main content

Sztuczna inteligencja oraz jej zastosowanie w kampaniach marketingowych to ostatnio gorący temat. W jakiej kondycji jest obecnie branża SEO? Jak bardzo zmienia się marketing internetowy w dobie AI? Czym jest model SGE? Czy istnieją sposoby na kontrolowanie copywriterów korzystających z chatuGPT? Na te inne pytania odpowiadamy w 73. odcinku podcastu.

Temat podejmujemy w studio, rozmawiając z Michałem Rochwergerem, CEO w TrustLuna.com – specjalistą SEO z 16-letnim doświadczeniem w branży. I chociaż nasz rozmówca nazywa siebie entuzjastą AI, to jednocześnie podkreśla, że należy z niej korzystać z głową – przede wszystkim uczciwie wobec klientów, bo jedni sobie tego życzą, a inni nie.

Zmiany w branży marketingu internetowego – co nas czeka w przyszłości?

W 73. odcinku podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” wspólnie zastanawialiśmy się nad tym:

  • Jak bardzo na przestrzeni lat zmienił się marketing internetowy i w jaką stronę zmierza?
  • Czy zniknie zapotrzebowanie na część specjalistów, a może będą przydatni jeszcze bardziej?
  • Co dalej z tworzeniem treści? Wykorzystywać chat GPT czy może zamawiać teksty u copywriterów?
  • Jak zweryfikować taką treść i w jaki sposób kontrolować pracę copywriterów (tak, by – zgodnie z prośbą klienta – nie odbywało się to przy wykorzystaniu AI)?
  • Jakie działania z zakresu link buildingu i contentu podejmowane są w Polsce i poza naszymi granicami?
  • Czym jest SGE, którego w naszym kraju jeszcze nie ma, ale wkrótce może mocno zmienić warunki gry?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.