Tworzymy treści
Przygoda z treścią miała być zabawą, która przerodziła się w pasję i sposób na zarabianie. Nie wszystko rozumiałem i nie wszystko planowałem, jednak zdaję sobie sprawę, że doświadczenia z przeszłości wykorzystuję dzisiaj w pracy jako copywriter. A praca ta często nie jest lekka, wymaga zaangażowania i generuje niemało adrenaliny. I dlatego ją lubię.
Zaczynałem w lokalnej gazecie, gdzie pisałem o rzeczach, o których nikt nie chciał pisać. Trafiłem do radia, żeby nagrywać sondy uliczne i uczyć się montażu oraz pracy z mikrofonem, a jednocześnie szukać metod walki z czasem.
Przeszedłem do ogólnopolskiej telewizji, by uczestniczyć w tworzeniu materiałów na anteny główne i tematyczne. Godziny pracy pod presją, research, wydzwanianie gości, nagrywanie „setek”, znowu wydzwanianie, współpraca z ośrodkami w całej Polsce, nocne dyżury i mnóstwo satysfakcji z efektu końcowego.
Specjaliści od tekstu
Lata pracy w mediach, a potem agencjach reklamowych i działach marketingu na stanowiskach copywritera i content managera, sprawiły, że od 2012 roku marka PiotrPolok.pl cały czas się rozwija.
Dzisiaj, razem z moim zespołem, pomagam firmom i klientom indywidualnym, współtworzę podcast „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”, konsultuję projekty, prowadzę szkolenia oraz bloga. I co najważniejsze – sprawia mi to mnóstwo radości.
Zapraszam do kontaktu i współpracy! A jeśli będzie okazja, to do zobaczenia także stacjonarnie, na przykład na konferencjach marketingowych!
Poznaj nasz zespół
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz tworzenie podcastów. Analizuję potrzeby, wskazuję rozwiązania i czuwam nad prowadzonymi projektami.
Kompleksowo pomagam polskim i zagranicznym klientom w obszarach copywritingu, konsultacji marketingowych, stron internetowych oraz szeroko pojętej reklamie w internecie.
Układam plany marketingowe i schematy tekstów, dobieram słowa kluczowe, tworzę treści oraz optymalizuję je tak, by były przyjazne dla użytkownika (User Expirience) i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki (SEO). Pracuję również z klientami nad scenariuszami do podcastów.
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za tworzenie tekstów, a także korektę i redakcję gotowych treści. Wykonuję również pracę koncepcyjną, biorąc udział w projektowaniu stron internetowych oraz materiałów reklamowych.
Dbam o to, by przekaz był przejrzysty, angażujący i oryginalny, ale przede wszystkim – zgodny z intencją Klienta.
Przygotowuję publikacje o charakterze informacyjnym, marketingowym oraz edukacyjnym, w tym również zgodne z wytycznymi wyszukiwarki (SEO).
Specjalizuję się w tematach związanych z kulturą i sztuką, literaturą, psychologią, nowymi technologiami oraz grami wideo.
W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie wywiadów, a także tworzenie treści ofertowych, blogowych oraz znacznie dłuższych form.
Współpracuję z klientami potrzebującymi pomocy w przygotowaniu tekstu, który następnie trafia do sieci albo do mediów tradycyjnych.
Pomagam tworzyć scenariusze do nagrań audio oraz przygotowuję klientów do realizowania ich własnych podcastów.
Doradzam i konsultuję, w jaki sposób pracować z mikrofonem, a także jak podejść do konkretnego tematu. Jestem również obecna na etapie montażu, opisu oraz dystrybucji odcinków.
Copywriting
Podcast
Moje
wypowiedzi
- „Jak współpracować ze specjalistą od treści” – Na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać zlecając pracę copywriterowi?
- „Nie ma darmowych działań SEO” – zgred.pl – Z perspektywy copywritera opowiadam o pracy z klientem oraz tłumaczę, dlaczego każde działanie kosztuje, przytaczając konkretne przykłady i proponując rozwiązanie.
- „Content dalej is king” – Silesiasem.pl – Opisuję case study jednego z moich klientów z branży księgowości. Stworzenie treści według zapytań internautów i wyczerpujące odpowiedzi w tekście pozwoliły osiągnąć wysokie pozycje w Google na konkretne zapytania, które były istotne dla właściciela biura księgowego.
- „Jak dotrzeć do odbiorców za pomocą swojego bloga?” – SEMpresso#3 – Rola bloga w dzisiejszych czasach, jego ewolucja oraz sposoby wykorzystania zarówno w sklepie internetowym, jak i na stronie usługowej. Wszystko, co należy wiedzieć i warto zastosować na swojej stronie internetowej.
- Wywiad po semKRK#17 – Jak powinna wyglądać współpraca na linii copywriter – klient, a jak wygląda? O czym pamiętać oraz jakie działania wykorzystać, by obie strony były zadowolone? O początkach i wspólnej drodze przez kampanie marketingowe mówię w wywiadzie po semKRK.
- Podsumowanie roku 2021 przez prelegentów semKRK – odpowiadam na pytania o sytuację w branży w 2021. Jaka była i jaka może być. Co było zaskoczeniem, a co normą – więcej w podsumowaniu napisanym przeze mnie oraz wielu cenionych prelegentów.