Copywriter Piotr Polok

Copywriter w branży
od 
2012 roku

Przygoda z treścią miała być zabawą, która przerodziła się w pasję i sposób na zarabianie. Nie wszystko rozumiałem i nie wszystko planowałem, jednak zdaję sobie sprawę, że doświadczenia z przeszłości wykorzystuję dzisiaj w pracy jako copywriter. A praca ta często nie jest lekka, wymaga zaangażowania i generuje niemało adrenaliny. I chyba dlatego ją lubię.

Zaczynałem w lokalnej gazecie, gdzie pisałem o rzeczach, o których nikt nie chciał pisać. Trafiłem do radia, żeby nagrywać sondy uliczne i uczyć się montażu oraz pracy z mikrofonem, a jednocześnie szukać metod walki z czasem.

Przeszedłem do ogólnopolskiej telewizji, by uczestniczyć w tworzeniu materiałów na anteny główne i tematyczne.  Godziny pracy pod presją, research, wydzwanianie gości, nagrywanie „setek”, znowu wydzwanianie, współpraca z ośrodkami w całej Polsce, nocne dyżury i mnóstwo satysfakcji z efektu końcowego.

Profesjonalny Copywriter

Lata pracy w mediach, a potem agencjach reklamowych i działach marketingu na stanowiskach copywritera i content managera, sprawiły, że od 2012 roku marka PiotrPolok.pl cały czas się rozwija. Pomagam klientom indywidualnym i firmom, współtworzę podcast o reklamie w internecie, konsultuję projekty, prowadzę szkolenia oraz bloga. I co najważniejsze – sprawia mi to mnóstwo radości.

Zapraszam do współpracy! A jeśli będzie okazja, to do zobaczenia także stacjonarnie, na przykład na konferencjach marketingowych!

Moje
wypowiedzi

  • „Copywriter musi być odpowiedzialny za swoje słowa” – RMF FM – Dlaczego to właśnie copywriter odpowiada za teksty, które pisze? Choć często sama treść powstaje we współpracy z klientem lub specjalistą z danej branży, to ostatecznie autor tekstu podpisuje się pod tym, co stworzył. A co jeszcze poza odpowiedzialnością?
  • „Nie ma darmowych działań SEO” – zgred.pl – Z perspektywy copywritera opowiadam o pracy z klientem oraz tłumaczę, dlaczego każde działanie kosztuje, przytaczając konkretne przykłady i proponując rozwiązanie.
  • „Content dalej is king” – Silesiasem.pl – Opisuję case study jednego z moich klientów z branży księgowości. Stworzenie treści według zapytań internautów i wyczerpujące odpowiedzi w tekście pozwoliły osiągnąć wysokie pozycje w Google na konkretne zapytania, które były istotne dla właściciela biura księgowego.
  • „Jak dotrzeć do odbiorców za pomocą swojego bloga?” – SEMpresso#3 – Rola bloga w dzisiejszych czasach, jego ewolucja oraz sposoby wykorzystania zarówno w sklepie internetowym, jak i na stronie usługowej. Wszystko, co należy wiedzieć i warto zastosować na swojej stronie internetowej.
  • Wywiad po semKRK#17 – Jak powinna wyglądać współpraca na linii copywriter – klient, a jak wygląda? O czym pamiętać oraz jakie działania wykorzystać, by obie strony były zadowolone? O początkach i wspólnej drodze przez kampanie marketingowe mówię w wywiadzie po semKRK.
  • Podsumowanie roku 2021 przez prelegentów semKRK – jako copywriter odpowiadam na pytania o sytuację w branży w 2021. Jaka była i jaka może być. Co było zaskoczeniem, a co normą – więcej w podsumowaniu napisanym przeze mnie oraz wielu cenionych prelegentów.