Skip to main content

Zdecydowana większość e-klientów przed dokonaniem zakupu najpierw sprawdza opis produktu i kategorii. W dużej mierze to właśnie od nich zależy, czy ostatecznie podejmą decyzję o złożeniu zamówienia. Z tego względu treści tego typu powinny reprezentować jak najwyższy poziom. Napiszę dla Twojego sklepu internetowego profesjonalne opisy produktów i kategorii e-commerce pod UX i SEO, dzięki którym odczuwalnie zwiększysz sprzedaż.

Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

Opisy
produktów

Zapytaj o ofertę

Przygotowuję przekonujące opisy produktów, które pozwalają w najlepszy sposób zaprezentować oferowany towar oraz zachęcić klientów do zakupu. Atrakcyjne, merytoryczne treści potrafią skutecznie przekonać do konwersji. Z ich pomocą można nie tylko przekazać wszystkie najważniejsze informacje o produkcie, ale przy okazji wskazać jego zastosowanie i zalety.

Towar wysokiej jakości to jedynie połowa sukcesu – trzeba jeszcze go umiejętnie sprzedać. Liczne badania wykazują, że internauci podczas zakupów on-line wiele czasu poświęcają na czytanie opisów produktów. Intrygujący tekst przykuwa uwagę i zapada w pamięć. Dzięki niemu odbiorca może też poczuć, że znalazł rozwiązanie konkretnego problemu albo odkrył nowy sposób na to, by podnieść jakość swojego życia.

Tworzę kreatywne, angażujące teksty, odpowiednio dopasowując ich styl do danej grupy odbiorców. Stosuję przy tym znane techniki sprzedażowe, takie jak np. język korzyści. Do tego oczywiście dbam o to, by wszystkie treści były napisane poprawną polszczyzną, zgodnie z zasadami interpunkcji, gramatyki, ortografii itp.

Zapisz się do newslettera

    Dobrze opisane
    produkty
    w Twoim
    E-commerce

    Zapytaj o ofertę

    Dobrze przygotowany opis produktu w e-commerce ma ogromne znaczenie nie tylko ze względu na oczekiwania Klientów. Treści publikowane w sklepie internetowym mają wpływ na SEO, dlatego powinny być przystosowane do wymogów wyszukiwarki. Napisane przeze mnie teksty są unikalne, merytoryczne oraz stosownie nasycone odpowiednimi słowami kluczowymi. Posiadają odpowiedni układ (np. nagłówki H2 i H3) i długość, a także formę (np. listy punktowane, wyróżnione fragmenty). Przy tym są zoptymalizowane pod względem technicznym, posiadają linkowanie wewnętrzne itp.

    Największym wyzwaniem przy tworzeniu opisu produktu w e-commerce jest przekazanie najważniejszych informacji w możliwie jak najbardziej atrakcyjnej formie. Dopilnowuję tego, by teksty były przyjazne zarówno pod kątem UX, jak i przystosowane do wymogów robotów Google. Zwracam uwagę na ich treść, a także strukturę oraz umiejscowienie na stronie, by maksymalnie ułatwić nawigację.

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu opisów produktów w e-commerce. Współpracuję z przedsiębiorcami z różnych branż. Szybko realizuję zlecenia, pozostając w stałym kontakcie z Klientem. Na podstawie briefu, rozmów oraz dodatkowych materiałów tworzę coś znacznie więcej niż informacyjną charakterystykę produktu – roztaczam wizję korzyści, jakie daje jego zakup.

    Zalety opisów
    produktu

    Zapytaj o ofertę

    Profesjonalnie przygotowany tekst jest nieporównywalnie skuteczniejszy od listy parametrów czy tekstu skopiowanego ze strony producenta. Jakie są największe zalety opisów produktów napisanych przez specjalistę?

    • Wzrost widoczności – prawidłowo zoptymalizowane treści przyczyniają się do zwiększenia ruchu w sklepie internetowym. Dzięki nim witryna wyświetla się wyżej w wynikach Google na określone frazy, dlatego pomagają dotrzeć do potencjalnych klientów.
    • Większa sprzedaż – merytoryczne, przyjemne w odbiorze, a do tego perswazyjne teksty podnoszą skuteczność oferty. Efektywnie zachęcają do konwersji, zwiększając zyski.
    • Poprawa wizerunku – opisy wysokiej jakości sprawiają, że sklep internetowy jest odbierany jako profesjonalny, wiarygodny i godny zaufania. Pozytywne opinie prowadzą do zwiększenia rozpoznawalności marki, co z kolei pomaga rozszerzyć grono odbiorców.

    Opisy produktów
    w sklepie
    internetowym

    Zapytaj o ofertę

    Opisy produktów w sklepie internetowym przyciągają klientów, generują ruch, a także pomagają odpowiednio go wykorzystać. Zdobycie zainteresowania to dopiero początek – odbiorcę trzeba jeszcze zachęcić do pozostania na stronie oraz dokonania zakupu. Zainwestuj w profesjonalne treści, by osiągnąć liczne marketingowe korzyści.

    Po umieszczeniu przygotowanych przeze mnie opisów produktów w sklepie internetowym możesz liczyć na stabilne zwiększenie zainteresowania oraz wyraźną poprawę wyników sprzedażowych. Przy tym zaoszczędzisz na reklamie – w tej sytuacji ruch organiczny pozyskuje się sam, bez dodatkowych działań. Pomogę Ci w pełni wykorzystać potencjał biznesowy Twojego sklepu. Wyróżnij się spośród konkurencji, by zdobyć klientów!

    Opisy kategorii
    zgodne z SEO

    Zapytaj o ofertę

    Właściciele sklepów internetowych często nie zdają sobie sprawy z tego, jak istotne są opisy kategorii e-commerce. Ich obecność na stronie ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie, przez co zwiększa widoczność sklepu w wyszukiwarce. Zależy Ci na tym, by potencjalni klienci mogli łatwiej trafić na Twoją stronę? Stworzę dla Ciebie profesjonalne teksty, które przyniosą Ci wiele wymiernych korzyści biznesowych.

    Przygotowuję opisy kategorii zgodne z SEO, dzięki którym Twój sklep będzie zdobywał lepsze pozycje w wynikach Google na konkretne frazy. Z ich pomocą w atrakcyjny sposób przedstawisz swoją ofertę i skutecznie przekonasz klientów do zakupu. Przede wszystkim sprawisz jednak, że reprezentanci danej grupy odbiorców szybciej znajdą Twój sklep, gdy będą szukać konkretnych produktów.

    Bogaty, zróżnicowany asortyment pełen artykułów wysokiej jakości nie wystarczy, by osiągnąć sukces. Przedsiębiorcy z branży e-commerce muszą wiedzieć, jak trafić do potencjalnych klientów, by ich strona nie przepadła w tym ogromnym zalewie informacji, jakim jest Internet. Umieszczenie opisów kategorii zgodnych z SEO pozwala spełnić wymogi robotów wyszukiwarki, dzięki czemu witryna jest lepiej przez nią oceniana i bardziej widoczna. Przy okazji teksty tego typu mogą nieść dodatkową wartość dla klientów, przykuwając ich uwagę oraz zachęcając do konwersji poprzez przedstawienie korzyści płynących z zakupu.

    Tworzę profesjonalne teksty pod pozycjonowanie, dbając jednocześnie o to, by były intrygujące, kreatywne oraz merytoryczne. Ich styl dostosowuję do danej grupy odbiorców, a przy okazji stosuję sprawdzone techniki sprzedażowe. Wykorzystuję język korzyści, podkreślając atuty oferowanych produktów – dzięki temu są postrzegane już nie tylko jako artykuły, ale rozwiązanie problemu czy spełnienie potrzeb. Przy tym oczywiście posługuję się w pełni poprawną polszczyzną, przestrzegając zasad interpunkcji, ortografii itp.

    Opisy kategorii
    w E-commerce

    Zapytaj o ofertę

    Opis kategorii e-commerce powinien być nie tylko merytorycznym tekstem przekazującym najważniejsze informacje i przekonującym odbiorców do zakupu. Wszystkie treści opublikowane na stronie sklepu internetowego mają znaczenie dla algorytmów Google, dlatego muszą spełniać konkretne wymogi. Tworzę teksty w pełni zgodne z obowiązującymi wytycznymi. Są unikalne, wartościowe pod względem merytorycznym oraz zawierają odpowiednią ilość słów kluczowych. Do tego mam na względzie kwestie techniczne, dbając o to, by były prawidłowo zoptymalizowane. Treści mojego autorstwa zawsze mają m.in. odpowiednią formę (np. listy punktowane) i przejrzystą strukturę (np. śródtytuły H2 i H3) oraz zawierają linkowanie wewnętrzne.

    Tworząc opisy kategorii e-commerce mam na względzie to, by były przyjazne nie tylko robotom, ale też ludziom. Są dostosowane pod kątem UX, ponieważ są przejrzyste, proste w odbiorze, a do tego umieszone w taki sposób, że ułatwiają nawigację na stronie. Do tego zależy mi na tym, by nie były tylko treścią o zastosowaniu „technicznym” i stricte informacyjnym – mają być angażujące, zwracające uwagę, rozbudzające ciekawość itp.

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w przygotowywaniu opisów kategorii e-commerce potrafię stworzyć teksty, które są niezwykle funkcjonalne i skuteczne. Gwarantuję szybką realizację zlecenia oraz najwyższy poziom obsługi. Do tego przez cały czas zachowuję stały kontakt z Klientem, by mieć pewność, że efekt końcowy spełni wszystkie oczekiwania.

    Zalety opisów
    kategorii

    Zapytaj o ofertę

    Umieszczenie dodatkowych tekstów na stronie sklepu internetowego daje wiele wymiernych korzyści i na różne sposoby podnosi potencjał biznesowy witryny. Co można uznać za największe zalety opisów kategorii pod SEO?

    • Lepsze pozycjonowanie – zoptymalizowane treści pomagają zwiększyć ruch w sklepie internetowym, ponieważ dzięki nim strona wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania. Przez to można łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć większą rozpoznawalność.
    • Pozytywny wizerunek – szczegółowo opisane witryny wzbudzają większe zaufanie. Teksty wysokiej jakości dodatkowo sprawiają, że sklep jest postrzegany jako wiarygodny, rzetelny i profesjonalny.
    • Większa sprzedaż – klientów pozyskanych z ruchu organicznego można zachęcić do zakupu za pomocą interesujących, perswazyjnych tekstów. Dzięki nim podnosi się skuteczność oferty i odczuwalnie zwiększa zyski, zapewniając stały przychód.

    Opisy kategorii w sklepie internetowym

    Zapytaj o ofertę

    Opisy kategorii w sklepie internetowym generują darmowy, organiczny ruch na stronie, a do tego skutecznie zachęcają klientów do zakupu. Poproś o wsparcie, by więcej osób miało szansę odnaleźć Twoją witrynę oraz odpowiednio wykorzystaj lepszą widoczność. Zamów profesjonalnie przygotowane treści, by w pełni odkryć potencjał swojego biznesu.

    Po opublikowaniu napisanych przeze mnie opisów kategorii w sklepie internetowym w stosunkowo krótkim czasie zauważysz pierwsze efekty. Mogę pomóc Ci na stałe zwiększyć zainteresowanie, co pozwoli Ci generować stabilne, większe zyski. Inwestycja w teksty przygotowane przez specjalistę zawsze się zwraca – dzięki nim przez naprawdę długi czas zdobywa się klientów, bez konieczności stosowania dodatkowych, płatnych działań marketingowych. Zadbaj o jakość treści na Twojej stronie, by sprzedawać lepiej i więcej.

    Masz pytania albo chcesz uzyskać wstępną wycenę? Zadzwoń do mnie 503 770 447 albo wypełnij formularz kontaktowy.

    Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

    Na blogu