Dwa dni 17 edycji semKRK online były pełne case study, porad, wskazówek oraz informacji z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy mieli okazję posłuchać specjalistów od SEM, SEO i Contentu.
Nie zabrakło pytań oraz merytorycznych odpowiedzi na nie, a wszystkie prezentacje zostały nagrane i są dostępne na platformie semKRK. Wśród 12 prezentacji pojawił się temat roli i pozycji copywritingu, które miałem okazję przedstawić na przykładzie własnych doświadczeń, a także sytuacji, jakie przydarzyły się innym copywriterom.
„Copywriting w biznesie. Docenisz, kiedy stracisz, stracisz – jeśli nie docenisz”
W prezentacji na semKRK#17 online przybliżyłem temat copywritingu w biznesie. Śmiało można powiedzieć, że copywriting jest dzisiaj potrzebny, ale nie jest jeszcze dostatecznie szanowany. Zdaję sobie sprawę, że mało mówi się o tworzeniu treści, a wiele osób chciałoby dowiedzieć się więcej o współpracy na linii copywriter – klient.
Dlatego pokazałem „świat tworzenia treści” z perspektywy osoby, która pisze teksty oraz tej, która je zamawia lub dopiero szuka copywritera do współpracy. Opowiedziałem o kontakcie z copywriterem, sposobach na znalezienie odpowiedniej osoby i zweryfikowanie jej umiejętności. Przedstawiłem kilka z wielu sytuacji, jakich osoby tworzące treść nie lubią oraz dlaczego profesjonalny copywriting jest potrzebny w biznesie.
Dziękuję uczestnikom semKRK#17 za oddane głosy na prezentację „Copywriting w biznesie. Docenisz, kiedy stracisz, stracisz – jeśli nie docenisz”, która zajęła trzecie miejsce!
Prezentacja o copywritingu na semKRK#17
Zobacz całą prezentację na platformie semKRK i dowiedz się:
- jaka jest dzisiaj rola i pozycja copywritingu
- po co i w jakiego copywritera inwestować
- za co płacisz copywriterowi
- dlaczego pisanie za 5 złotych nie ma sensu
- na czym polega współpraca z copywriterem
- czego nie lubią copywriterzy
- jak znaleźć tego jedynego
Relacja z semKRK#17 online
Konferencję podzielono na dwa dni. Pierwszy z nich upłynął pod znakiem Google Ads, Google Analytics i E-commerce. Drugi dotyczył SEO oraz Content Marketingu.
Relacje z obu dni znajdziecie na blogu Deva Group, głównego organizatora semKRK.
Dzień pierwszy: https://www.devagroup.pl/blog/relacja-z-semkrk17-on-line-dzien-pierwszy
Dzień drugi: https://www.devagroup.pl/blog/relacja-z-semkrk17-on-line-dzien-drugi
Wywiad ze mną po wystąpieniu: https://www.devagroup.pl/blog/piotr-polok-wywiad-po-semkrk17-on-line