Skip to main content

Dwa dni 17 edycji semKRK online były pełne case study, porad, wskazówek oraz informacji z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy mieli okazję posłuchać specjalistów od SEM, SEO i Contentu.

Nie zabrakło pytań oraz merytorycznych odpowiedzi na nie, a wszystkie prezentacje zostały nagrane i są dostępne na platformie semKRK. Wśród 12 prezentacji pojawił się temat roli i pozycji copywritingu, które miałem okazję przedstawić na przykładzie własnych doświadczeń, a także sytuacji, jakie przydarzyły się innym copywriterom.

„Copywriting w biznesie. Docenisz, kiedy stracisz, stracisz – jeśli nie docenisz”

W prezentacji na semKRK#17 online przybliżyłem temat copywritingu w biznesie. Śmiało można powiedzieć, że copywriting jest dzisiaj potrzebny, ale nie jest jeszcze dostatecznie szanowany. Zdaję sobie sprawę, że mało mówi się o tworzeniu treści, a wiele osób chciałoby dowiedzieć się więcej o współpracy na linii copywriter – klient.

Dlatego pokazałem „świat tekstów na stronę internetową” z perspektywy osoby, która pisze teksty oraz tej, która je zamawia lub dopiero szuka copywritera do współpracy. Opowiedziałem o kontakcie z copywriterem, sposobach na znalezienie odpowiedniej osoby i zweryfikowanie jej umiejętności. Przedstawiłem kilka z wielu sytuacji, jakich osoby tworzące treść nie lubią oraz dlaczego profesjonalny copywriting jest potrzebny w biznesie.

Dziękuję uczestnikom semKRK#17 za oddane głosy na prezentację „Copywriting w biznesie. Docenisz, kiedy stracisz, stracisz – jeśli nie docenisz”, która zajęła trzecie miejsce!

Prezentacja o copywritingu na semKRK#17

 

 

 

 

 

Zobacz całą prezentację na platformie semKRK i dowiedz się:

  • jaka jest dzisiaj rola i pozycja copywritingu,
  • po co i w jakiego copywritera inwestować,
  • za co płacisz copywriterowi,
  • dlaczego pisanie za 5 złotych nie ma sensu,
  • na czym polega współpraca z copywriterem,
  • czego nie lubią copywriterzy i content managerzy,
  • jak znaleźć tego jedynego.

Relacja z semKRK#17 online

Konferencję podzielono na dwa dni. Pierwszy z nich upłynął pod znakiem Google Ads, Google Analytics i E-commerce. Drugi dotyczył SEO oraz Content Marketingu.

Relacje z obu dni znajdziecie na blogu Deva Group, głównego organizatora semKRK.

Dzień pierwszy: https://www.devagroup.pl/blog/relacja-z-semkrk17-on-line-dzien-pierwszy 

Dzień drugi: https://www.devagroup.pl/blog/relacja-z-semkrk17-on-line-dzien-drugi 

Wywiad ze mną po wystąpieniu: https://www.devagroup.pl/blog/piotr-polok-wywiad-po-semkrk17-on-line

Zapytaj o copywriting

    Piotr Polok

    Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.