Skip to main content

Jak wyglądają początki copywritera, na co może liczyć osoba wchodząca do branży oraz gdzie szukać pierwszych zleceń? Dlaczego tworzenie treści jest dzisiaj tak ważne i czy każdy content gwarantuje sprzedaż w internecie? W rozmowie z Weroniką Podgórską, będąc gościem podcastu Maple Talks, odpowiadam na pytania związane z copywritingiem.

W podcaście Maple Talks poruszyliśmy m.in temat podziału na klasyczny copywriting i SEO copywriting oraz narzędzi, które warto wykorzystać przy tworzeniu treści. Zapraszamy do wysłuchania odcinka „Jak pisać, aby sprzedać?”

Listen to „Jak pisać aby sprzedać? Piotr Polok i tajniki copywritingu.” on Spreaker.

Podcast Maple Talks SGH w Warszawie

Sporo czasu w naszej rozmowie poświęciliśmy kwestii rozpoczęcia przygody z copywritingiem. Wielu studentów – szczególnie marketingu, reklamy, a nawet dziennikarstwa – szuka zajęcia już w trakcie nauki. Wyjaśniłem, dlaczego dobrze wybrać staż w agencji reklamowej lub założyć bloga (nawet na bezpłatnym motywie i niedrogim hostingu). Odpowiedziałem na pytania o naukę pisania oraz czerpania inspiracji – z książek, filmów czy blogów innych copywriterów. Wspomniałem też, by pamiętać, że nie każdy opis sprzeda produkt, a tworząc treści lepiej inspirować, niż obiecywać.

Podcast Maple Talk tworzą Weronika Podgórska oraz Kamil Dziubczyk – studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.