Barcamp semKRK wraca po raz 19! Stara Zajezdnia w Krakowie będzie pełna specjalistów z branży SEO i SEM. Będzie też networking i warsztaty z ekspertami. To wszystko już 15 czerwca. Sprawdź szczegóły!
semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce, copywriterów oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych nieprzerwanie od 18 edycji ciągle pozostaje niewyczerpana! Wysokie oceny zbierane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze.
Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów (jakim jest głosowanie na tematy nie znając osoby, która za tym tematem stoi) dajemy szansę pokazania się nowym twarzom na naszej scenie. Kolejne wydarzenie odbędzie się w Starej Zajezdni w Krakowie. Już nie możemy doczekać się tego spotkania na żywo!
Podczas semKRK#19 BIG
- zobaczysz 13 marketingowych prelekcji,
- spotkasz marketingowe gwiazdy, które dzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem na wcześniejszych edycjach semKRK,
- zobaczysz 4 zwycięskie prezentacje z naszego plebiscytu na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
- weźmiesz udział w rozdaniu nagród semKRK Awards 2022,
- poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania,
- będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!
Prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie
- Witold Wrodarczyk – CEO w Adequate,
- Grzegorz Strzelec – Właściciel PapaSEO.com,
- Przemysław Modrzewski – Data & Analytics Principal Lead w Google,
- Michał Barczyk – Performance & B2B Marketing Manager w X-KOM / MediaWIN,
- Natalia Paciorek – Koordynator ds. SEO w X-KOM,
- Łukasz Chwiszczuk – Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem,
- Damian Lutowski – SEO Manager w Rankomat.pl,
- Piotr Bortkiewicz – Head of Ads w NPROFIT,
- Adrian Andrzejczyk – Head of Analytics w Cube Group,
- Wojciech Haremza – CEO w Grupa iCEA,
- Daniel Chruściński – Menadżer działu Optymalizacji Konwersji/Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości w Widoczni,
- Piotr Matusiak – SEO Strategy Process Supervisor w Bluerank,
- Łukasz Walczuk – SEO & Content Marketing Manager w EMPIK,
- Joanna Kwiatkowska – Vice CEO, Head of Sales, CTO, Co-founder w Kubota S.A.
- Marcin Kościelski – Head of SEO w Modivo S.A.
Warsztaty semKRK
Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK! online na 2 ścieżkach:
13.06.2022 r.: Google Ads & Analytics (prowadzący: Dorota Kika, Przemysław Biegacz, Bartłomiej Kaczmarczyk i Damian Rams),
14.06.2022 r.: SEO (prowadzący: Paweł Sokołowski, Łukasz Suchy, Kamil Sroka i Maciej Chmurkowski).
Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 25. Na social mediach oraz stronie głównej semKRK na bieżąco prezentowani są nowi prowadzący oraz prelegenci.
Więcej informacji:
Strona internetowa: https://semkrk.pl
Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/
Wydarzenie na Facebooku: https://fb.me/e/29YoYhmGa
Twitter: https://twitter.com/semkrk
Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji: https://semkrk.myvod.io/
Regulamin wydarzenia: https://dva.pl/semKRK-regulamin
Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semkrk19/