Skip to main content
Copywriter Piotr Polok

Tworzymy treści
od ponad 10 lat

Przygoda z treścią miała być zabawą, która przerodziła się w pasję i sposób na zarabianie. Nie wszystko rozumiałem i nie wszystko planowałem, jednak zdaję sobie sprawę, że doświadczenia z przeszłości wykorzystuję dzisiaj w pracy jako copywriter. A praca ta często nie jest lekka, wymaga zaangażowania i generuje niemało adrenaliny. I dlatego ją lubię.

Zaczynałem w lokalnej gazecie, gdzie pisałem o rzeczach, o których nikt nie chciał pisać. Trafiłem do radia, żeby nagrywać sondy uliczne i uczyć się montażu oraz pracy z mikrofonem, a jednocześnie szukać metod walki z czasem.

Przeszedłem do ogólnopolskiej telewizji, by uczestniczyć w tworzeniu materiałów na anteny główne i tematyczne.  Godziny pracy pod presją, research, wydzwanianie gości, nagrywanie „setek”, znowu wydzwanianie, współpraca z ośrodkami w całej Polsce, nocne dyżury i mnóstwo satysfakcji z efektu końcowego.

Specjaliści od tekstu

Lata pracy w mediach, a potem agencjach reklamowych i działach marketingu na stanowiskach copywritera i content managera, sprawiły, że od 2012 roku marka PiotrPolok.pl cały czas się rozwija.

Dzisiaj, razem z moim zespołem, pomagam firmom i klientom indywidualnym, współtworzę podcast „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”, konsultuję projekty, prowadzę szkolenia oraz bloga. I co najważniejsze – sprawia mi to mnóstwo radości.

Zapraszam do kontaktu i współpracy! A jeśli będzie okazja, to do zobaczenia także stacjonarnie, na przykład na konferencjach marketingowych!

Poznaj nasz zespół

CEO

Piotr Polok

Z treścią związany od 2012 roku. Współtwórca podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz tworzenie podcastów. Analizuję potrzeby, wskazuję rozwiązania i czuwam nad prowadzonymi projektami.

Kompleksowo pomagam polskim i zagranicznym klientom w obszarach copywritingu, konsultacji marketingowych, stron internetowych oraz szeroko pojętej reklamie w internecie.

Układam plany marketingowe i schematy tekstów, dobieram słowa kluczowe, tworzę treści oraz optymalizuję je tak, by były przyjazne dla użytkownika (User Expirience) i zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki (SEO). Pracuję również z klientami nad scenariuszami do podcastów.

Content Manager, Copywriter

Nina Świłło

Tworzy treści od 2012 roku. Wiceprezeska wrocławskiego Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier Wideo „Game UP”.

W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za tworzenie tekstów, a także korektę i redakcję gotowych treści. Wykonuję również pracę koncepcyjną, biorąc udział w projektowaniu stron internetowych oraz materiałów reklamowych.

Dbam o to, by przekaz był przejrzysty, angażujący i oryginalny, ale przede wszystkim – zgodny z intencją Klienta.

Przygotowuję publikacje o charakterze informacyjnym, marketingowym oraz edukacyjnym, w tym również zgodne z wytycznymi wyszukiwarki (SEO).

Specjalizuję się w tematach związanych z kulturą i sztuką, literaturą, psychologią, nowymi technologiami oraz grami wideo.

Copywriter, Podcast Specialist

Natalia Siuta

Aktywna dziennikarka i copywriterka. Współtwórczyni podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

W PiotrPolok.pl jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie wywiadów, a także tworzenie treści ofertowych, blogowych oraz znacznie dłuższych form.

Współpracuję z klientami potrzebującymi pomocy w przygotowaniu tekstu, który następnie trafia do sieci albo do mediów tradycyjnych.

Pomagam tworzyć scenariusze do nagrań audio oraz przygotowuję klientów do realizowania ich własnych podcastów.

Doradzam i konsultuję, w jaki sposób pracować z mikrofonem, a także jak podejść do konkretnego tematu. Jestem również obecna na etapie montażu, opisu oraz dystrybucji odcinków.

Content Manager, Project Manager

Edyta Kita

Z marketingiem związana od 2018 roku. Łączy role Content i Project Managera.

Z marketingiem jestem związana od 2018 roku. W PiotrPolok.pl odpowiadam za research, analizę słów kluczowych, tworzenie treści, a także optymalizację SEO. Prowadzę projekty, przygotowuję content plany i struktury treści. Utrzymuję relacje z klientami z Polski i zza granicy.

Specjalizuję się w tematach z zakresu zdrowia, psychologii i socjologii, zoologii, urody i sportu. Wykonuję artykuły blogowe, opisy kategorii oraz produktów, a także teksty PR-owe i artykuły sponsorowane. Przeprowadzam również audyt treści, uwzględniając ich poprawność językową, stylistyczną oraz merytoryczną.

W tworzonych tekstach kładę duży nacisk na wysoki poziom merytoryczny, spójność niesionego przekazu oraz oryginalność. Dbam o to, by treści były zgodne z wizją klienta, kreatywne i angażujące dla docelowego użytkownika.

Content Creator, Copywriter

Patrycja Gwardiak

Obecnie na urlopie macierzyńskim 🙂

Copywriting

Posłuchaj rozmowy, w której wyjaśniam kim jest copywriter i dlaczego warto z nim współpracować:

Zobacz, jak powstaje podcast „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

Podcast

Moje
wypowiedzi

  • „Jak współpracować ze specjalistą od treści” – Na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać zlecając pracę copywriterowi?
  • „Nie ma darmowych działań SEO” – zgred.pl – Z perspektywy copywritera opowiadam o pracy z klientem oraz tłumaczę, dlaczego każde działanie kosztuje, przytaczając konkretne przykłady i proponując rozwiązanie.
  • „Content dalej is king” – Silesiasem.pl – Opisuję case study jednego z moich klientów z branży księgowości. Stworzenie treści według zapytań internautów i wyczerpujące odpowiedzi w tekście pozwoliły osiągnąć wysokie pozycje w Google na konkretne zapytania, które były istotne dla właściciela biura księgowego.
  • „Jak dotrzeć do odbiorców za pomocą swojego bloga?” – SEMpresso#3 – Rola bloga w dzisiejszych czasach, jego ewolucja oraz sposoby wykorzystania zarówno w sklepie internetowym, jak i na stronie usługowej. Wszystko, co należy wiedzieć i warto zastosować na swojej stronie internetowej.
  • Wywiad po semKRK#17 – Jak powinna wyglądać współpraca na linii copywriter – klient, a jak wygląda? O czym pamiętać oraz jakie działania wykorzystać, by obie strony były zadowolone? O początkach i wspólnej drodze przez kampanie marketingowe mówię w wywiadzie po semKRK.
  • Podsumowanie roku 2021 przez prelegentów semKRK – odpowiadam na pytania o sytuację w branży w 2021. Jaka była i jaka może być. Co było zaskoczeniem, a co normą – więcej w podsumowaniu napisanym przeze mnie oraz wielu cenionych prelegentów.