Skip to main content

16 września w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbędzie się najbardziej wyczekiwane wydarzenie branży SEO tego roku! Konferencja SEO Poland połączy w sobie setki uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów, masę atrakcji oraz niezapomniane afterparty.

Największe spotkanie branży SEO i eCommerce

SEO Poland to wyjątkowe wydarzenie, które łączy merytorykę, networking i emocje. Na wydarzeniu przewidziane są miejsca dla setek osób z całej Polski. Organizatorzy zapewnią uczestnikom możliwość integracji z innymi specjalistami, a także zdobycia wiedzy od ekspertów z branży SEO, którzy podzielą się z nimi aktualnymi trendami, wnikliwymi obserwacjami i trafnymi wskazówkami dla rozwoju biznesu.

Usłyszycie prelekcje m.in.: Michała Suskiego, Roberta Niechciała, Michała Wacławskiego, Sławka Borowego, Szymona Słowika, Sebastiana Heymanna, Kasi Baranowskiej, Krzysztofa Marca, Jadzi Dabińskiej oraz pięciu debiutantów. Całe wydarzenie zwieńczone zostanie wyjątkowym, kilkugodzinnym afterparty pod okiem profesjonalnego DJ-a. Bilety na wydarzenie można zdobyć poprzez stronę: seopoland.pl

SEO Poland to jednak nie tylko konferencja, ale również edukacja podczas webinarów oraz  16 lokalnych barcampów, które poprzedziły konferencję między kwietniem a sierpniem 2022 roku w każdym województwie w Polsce. Wzięło w nich łącznie udział ponad 1000 uczestników, którzy mogli sukcesywne poznawać organizatorów, zdobywać wiedzę i dyskutować o potrzebach społeczności związanej z biznesem i marketingiem online.

Organizatorzy gwarancją jakości eventu

Udział w konferencji SEO Poland to gwarancja profesjonalizmu. Organizowana jest ona bowiem przez specjalistów z branży – Linkhouse i PapaSEO. Pierwszy z nich to platforma content marketingu i link buildingu, która oszczędza miesięcznie tysiące godzin pracy specjalistów zajmujących się publikacją treści.

Wspólnie z Grzegorzem chcieliśmy stworzyć przestrzeń do edukacji, wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych w branży SEO i eCommerce. Przede wszystkim stawiamy jednak na dobrą atmosferę i świetną zabawę – mówi Damian Kozłowski, współwłaściciel Linkhouse i dodaje: – Zależy nam na tym, aby każdy z uczestników wyszedł z wydarzenia z głową pełną inspiracji i nowych pomysłów.

Drugi organizator to obecnie najlepiej sprzedający się kurs SEO, z bazą ponad 1000 klientów. Oferując unikalną formułę profesjonalnych i rozbudowanych materiałów wideo oraz prosty język, niezależny od doświadczenia odbiorcy, tworzy idealne warunki do nauki SEO.

Linkhouse i PapaSEO połączyła pasja do robienia dużych rzeczy, które mają realny wpływ na naszą branżę. Przy konferencji wykorzystamy swoje wieloletnie doświadczenie w organizacji imprez branżowych oraz przekazywaniu wiedzy i zaserwujemy Wam prawdziwą mieszankę wybuchową – mówi Grzegorz Strzelec, autor kursu PapaSEO i dodaje: – Cieszymy się, że nadchodząca konferencja będzie okazją do spotkania tylu wyjątkowych ludzi na żywo. To będzie wspaniałe wydarzenie, które naładuje nam wszystkim baterie do pracy.

Każda minuta na SEO Poland będzie nasączona wielkimi emocjami, niespodziankami i zwrotami akcji. Zapisując się na wydarzenie można zyskać nie tylko na wiedzę i zabawę, ale i bilet wstępu na prawdziwe show. To zdecydowanie event, którego nie można w tym roku pominąć. Partnerami wydarzenia są m.in. znani w branży SEO: Surfer, Ahrefs, SEO360®, Senuto, Sempai i Zgred. Więcej informacji i bilety dostępne są na stronie: seopoland.pl

Prelegenci SEO Poland gośćmi podcastu o reklamie w internecie

Kilka z osób, które pojawią się na scenie konferencji SEO Poland przyjęło zaproszenie do podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”.

Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:

Robert Niechciał – gość odcinka: „Człowiek vs sztuczna inteligencja – jaka jest przyszłość reklamy?”

Sławek Borowy – gość odcinka: „Mały i duży klient w reklamie internetowej – jak sprostać oczekiwaniom”

Szymon Słowik – gość odcinka: „Content plan dla firmy jako element content marketingu”

Sebastian Heymann – gość odcinka: „Słowa kluczowe z błędem – jak wykorzystać je w reklamie?”

Krzysztof Marzec – gość odcinka: „Organizacja konferencji marketingowej – jak to wszystko ogarnąć?”

Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.