Kilka lat temu, rozpoczynając nagrania podcastu, mierzyliśmy się zmianami spowodowanymi pandemią koronawirusa. Ze zmianami, które często były niespodziewane. Robiliśmy wszystko, by dopasować się do prowadzenia biznesu w innej formule oraz w pełni wykorzystać możliwości marketingu – szczególnie tego internetowego.
Obecnie znowu mamy do czynienia z dużymi zmianami – tym razem będącymi efektem coraz większej skali oddziaływania sztucznej inteligencji. Dlatego skupiając się na marketingu internetowym, nagraliśmy odcinek podcastu marketingu i reklamie, w którym poruszamy kwestię wykorzystania tej formy promocji przez polskich przedsiębiorców.
Współpraca z klientem po pandemii i w dobie AI
Słuchaj najnowszego odcinka podcastu i dowiedz się:
- W jakie działania marketingowe inwestują firmy?
- Jak dużo robią same, a ile delegują?
- Co dalej z copywriterami?
- Czy firmy opierają się wyłącznie na AI?
- Które z form marketingu stają się popularne?