Skip to main content

Kilka lat temu, rozpoczynając nagrania podcastu, mierzyliśmy się zmianami spowodowanymi pandemią koronawirusa. Ze zmianami, które często były niespodziewane. Robiliśmy wszystko, by dopasować się do prowadzenia biznesu w innej formule oraz w pełni wykorzystać możliwości marketingu – szczególnie tego internetowego.

Obecnie znowu mamy do czynienia z dużymi zmianami – tym razem będącymi efektem coraz większej skali oddziaływania sztucznej inteligencji. Dlatego skupiając się na marketingu internetowym, nagraliśmy odcinek podcastu marketingu i reklamie, w którym poruszamy kwestię wykorzystania tej formy promocji przez polskich przedsiębiorców.

Współpraca z klientem po pandemii i w dobie AI

Słuchaj najnowszego odcinka podcastu i dowiedz się:

  • W jakie działania marketingowe inwestują firmy?
  • Jak dużo robią same, a ile delegują?
  • Co dalej z copywriterami?
  • Czy firmy opierają się wyłącznie na AI?
  • Które z form marketingu stają się popularne?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.