Skip to main content

Marketing senioralny to temat, którym otwieramy 8. sezon podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”. Zależało nam na tym, żeby się dowiedzieć, w jakiej formie jest dzisiaj marketing nastawiony na reprezentantów „srebrnego pokolenia”. Sprawdziliśmy, co sądzą o nim zarówno odbiorcy, jak i twórcy takiego przekazu.

Marketing senioralny to pojęcie, które w Polsce dopiero raczkuje. Jednak przekazy i kampanie reklamowe skierowane do seniorów mają już swoją historię. Chcieliśmy poznać kondycję, w jakiej obecnie znajduje się ten obszar marketingu. W tej sytuacji istotne było znalezienie ekspertów, którzy są odbiorcami, jaki i tworzą takie przekazy marketingowe.

Dlatego do studia zaprosiliśmy Panią Dorotę Podlodowską – publicystkę i wielokrotnie nagradzaną dziennikarkę, która m.in. prowadziła program „Senior na fali” w TVP3 Katowice. Obecnie Pani Dorota jest Przewodniczącą Rady Seniorów w Mikołowie. Wraz z Panią Dorotą nasze studio odwiedziła Pani Sabina Grzywok – wiceprezeska Związku Stowarzyszeń Centrum Aktywności, która zajmuje się koordynacją i realizacją polityki senioralnej zarówno na terenie gminy Mikołów, jak i całego powiatu mikołowskiego.

Marketing senioralny – słuchaj podcastu

W pierwszym odcinku najnowszego sezonu podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?” odpowiadamy na pytania:

  • Od jakiego wieku zaczyna się odbiorca marketingu senioralnego?
  • W jaki sposób w takich kampaniach przedstawia się seniorów?
  • O czym należy pamiętać, kierując przekaz do osób „wcześniej urodzonych”?
  • Jakich błędów unikać?
  • Dlaczego warto zaangażować seniorów do tworzenia kampanii marketingowej?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.