Skip to main content

Zaproszenie do studia przyjął Dawid Pałka, właściciel kilkunastu biznesów w obszarze marketingu, PR i Employer Brandingu, który jest jedną z najbardziej obserwowanych osób na LinkedIn. I to właśnie o działaniu tej platformy porozmawialiśmy. 

Dawid opowiedział nam, czym jest personal branding i w jaki sposób warto wykorzystać go na LinkedIn. Wskazał, co należy zrobić, żeby zbudować społeczność oraz wartościowe relacje z użytkownikami, a także omówił różnice w prowadzeniu konta firmowego i prywatnego.

Budowanie Personal Brandingu to konieczność

Słuchaj 80. odcinka podcastu i dowiedz się:

  • Jak powinien wyglądać profil na LinkedIn i co warto na nim publikować?
  • Kto korzysta z tej platformy i jakie to może przynieść korzyści?
  • Dlaczego nachalny social selling nie działa?
  • Czy w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych może pomóc sztuczna inteligencja?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.