Skip to main content

Zmiany na rynku pracy – szczególnie te, dotyczące szeroko pojętego marketingu internetowego – to ostatnio gorący temat. Dlatego czas na analizę sytuacji w oparciu o konkretne dane. Słuchaj 79. odcinka podcastu sprawdź, w którą stronę zmierza branża marketingu.

Nasze zaproszenie do studia przyjęła Natalia Paciorek, SEO Managerka w grupie x-kom oraz właścicielka agencji Visibility Lab. Porozmawialiśmy o zawodach przyszłości oraz o tym, jakich zmian można się spodziewać, a także w jaki sposób warto się na nie przygotować. Wszystko na podstawie danych dostarczonych przez firmę Rocket Jobs.

Rynek pracy w branży marketingu internetowego: dawniej, dziś i w przyszłości

Słuchaj 79. odcinka podcastu i dowiedz się:

  • Jak zmieniło się zatrudnienie w marketingu internetowym?
  • Z czego wynika spadek zainteresowania specjalistami od treści i SEO?
  • Czy powodem zawirowań jest wyłącznie sztuczna inteligencja?
  • Kto dzisiaj jest niepotrzebny, a kogo i dlaczego szukają firmy?
  • Czego można się dowiedzieć ze szkoleń marketingowych?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.