Kolejne zmiany w algorytmach Google są za nami. Tym razem dotyczyły one treści – zarówno tworzonych klasycznie (bez pomocy chatuGPT), jak i tych, które opierają się na informacjach z AI. Co się zmieniło i na co warto zwrócić uwagę?
Nasze studio podcastowe odwiedziła Anna Zaborowska, specjalistka od SEO contentu w Performance Media. Porozmawialiśmy o aktualnej sytuacji związanej z tworzeniem treści, zmianach w copywritingu oraz sprawdzonych sposobach, które usprawniają pracę nad tekstem.
Słuchaj 75. odcinka podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”, a dowiesz się:
- Jak łączyć rolę copywritera i content managera?
- Czym jest Helpful Content i jak reaguje na to Google?
- Czy treści „punktowane” przez wyszukiwarkę mogą zawierać błędy?
- W którą stronę zmierza copywriting?
- Jak wygląda idealny plan pracy w tworzeniu treści?
- Czy sztuczna inteligencja pomaga w pracy nad tekstem?