Skip to main content

Kolejne zmiany w algorytmach Google są za nami. Tym razem dotyczyły one treści – zarówno tworzonych klasycznie (bez pomocy chatuGPT), jak i tych, które opierają się na informacjach z AI. Co się zmieniło i na co warto zwrócić uwagę?

Nasze studio podcastowe odwiedziła Anna Zaborowska, specjalistka od SEO contentu w Performance Media. Porozmawialiśmy o aktualnej sytuacji związanej z tworzeniem treści, zmianach w copywritingu oraz sprawdzonych sposobach, które usprawniają pracę nad tekstem.

Słuchaj 75. odcinka podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”, a dowiesz się:

  • Jak łączyć rolę copywritera i content managera?
  • Czym jest Helpful Content i jak reaguje na to Google?
  • Czy treści „punktowane” przez wyszukiwarkę mogą zawierać błędy?
  • W którą stronę zmierza copywriting?
  • Jak wygląda idealny plan pracy w tworzeniu treści?
  • Czy sztuczna inteligencja pomaga w pracy nad tekstem?
Posłuchaj podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”:
Piotr Polok

Od 2012 roku aktywnie prowadzę działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuję z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach.