Eksperci z zakresu marketingu internetowego przyjechali do Katowic. Swoją wiedzą dzielili się z tymi, dla których Facebook, Twitter czy YouTube już teraz nie stanowią żadnych tajemnic. Wśród uczestników nie zabrakło młodych przedsiębiorców z całej Polski, na co dzień zajmujących się tzw. social mediami.

School of new media to nie tylko Warszawa

Okazją do kreatywnego spojrzenia na sieć była inauguracja szkoły marketingu internetowego, która odbyła się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Wszystko w ramach edukacyjnego projektu „School of New Media”. – Jest to rozpoczęcie szkoły, w której można rozwinąć swoje kompetencje jako marketingowca od Internetu – zauważa jeden z twórców „School of New Media”, Dawid Pacha.

„Nowe media od dawna są na językach”

Inauguracja szkoły przyciągnęła do Katowic tych, którzy w marketingu internetowym widzą źródło dobrze płatnej pracy i doskonale rozwijającego się biznesu. – Nowe media to temat, który jest na językach już od dłuższego czasu. Od 2008 roku Facebook zawładnął naszym życiem, a tradycyjne media łączą się z tymi online i w dodatku jest to zjawisko, które coraz bardziej postępuje – podkreśla Katarzyna Pilawa z agencji kreatywnej „Się kręci”, która uczestniczyła w wykładach.

Wiedza na wyciągnięcie ręki

Wśród prelegentów znaleźli się specjaliści z zakresu Social Media, Public Relations czy E-commerce. Na tym, jak funkcjonuje świat online, skupili się głównie Paweł Loedl, mający na swoim koncie współpracę m.in. z markami Tic Tac, Danone czy Warka, a także Cezary Andrzejczyk, który pracował w polskich filiach Edelman Polska, H+K Strategies i MSL Group.

Do zainteresowanych ewolucją social media skierowany był wykład dr Anny Miotk, dyrektorki ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Z kolei o wykorzystaniu narzędzi używanych przez marketerów, mówił dr Jan Zając, prezes Sotrendera – jedynej w naszym kraju firmy badawczej, która specjalizuje się w social mediach, a także kreowaniu narzędzi umożliwiających ich badanie.

O tym, jak sprawić, by kampania marketingowa była skuteczna, wspomniał zaś praktyk eCommerce, Jakub Jasiński. Natomiast gościem specjalnym inauguracji szkoły marketingu internetowego był Euan Semple – konsultant, który wprowadził BBC w czasy social media.

Okazja do wymiany doświadczeń

Wykłady inaugurujące „School of New Media” okazały się doskonałym źródłem wiedzy – zarówno dla tych, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w marketingu internetowym, jak i doświadczonych już pracowników.
Sam zajmuję się marketingiem w jednej z firm IT i zauważyłem, że dostępne są kanały, z których jeszcze nie korzystałem, a mogą się sprawdzić w moich działaniach.

Zobacz relację telewizji COMTV

Potrzebujesz tekstów na stronę www zoptymalizowanych pod wyszukiwarki google? Jako seo copywriter jestem w stanie pomóc. Napisz na kontakt@piotrpolok.pl lub zadzwoń 503 770 447