75 episodes

Dlaczego marketing internetowy jest dzisiaj taki ważny? Ile kosztują działania związane z reklamą w internecie i kto powinien się na nie zdecydować? Jak podejść do promocji sklepu, a jak do strony usługowej? Opowiada Piotr Polok. Rozmowę prowadzi Natalia Siuta. Zapraszam na www.piotrpolok.pl

O reklamie w internecie Piotr Polok

    • Business
    • 4.8 • 5 Ratings

Dlaczego marketing internetowy jest dzisiaj taki ważny? Ile kosztują działania związane z reklamą w internecie i kto powinien się na nie zdecydować? Jak podejść do promocji sklepu, a jak do strony usługowej? Opowiada Piotr Polok. Rozmowę prowadzi Natalia Siuta. Zapraszam na www.piotrpolok.pl

    Marketing historyczny - czy potrafimy z niego korzystać? (odc. 74) ft. Wiktoria Czarnecka

    Marketing historyczny - czy potrafimy z niego korzystać? (odc. 74) ft. Wiktoria Czarnecka

    O marketingu historycznym w polskich kampaniach reklamowych, o dobrych i złych reklamach opowiada Wiktoria Czarnecka - autorka książki „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?". Pytają Natalia Siuta i Piotr Polok.

    • 43 min
    Czy marketing internetowy czeka pełna automatyzacja? (odc. 73) ft. Michał Rochwerger

    Czy marketing internetowy czeka pełna automatyzacja? (odc. 73) ft. Michał Rochwerger

    Jak na przestrzeni lat zmienił się marketing internetowy? Czy wkrótce zniknie zapotrzebowanie na część specjalistów? A może już niedługo będą przydatni jeszcze bardziej? Opowiadają Michał Rochwerger i Piotr Polok. Pyta Natalia Siuta.

    • 43 min
    Kiedyś pandemia, teraz AI. Jak zmienia się współpraca z klientem?

    Kiedyś pandemia, teraz AI. Jak zmienia się współpraca z klientem?

    W co dzisiaj inwestują klienci agencji reklamowych? Jaki marketing ich interesuje? Które z działań wykonują sami, a co przekazują specjalistom? Czy AI zmienia marketing, podobnie jak kilka lat temu zrobiła to pandemia? Natalia Siuta i Piotr Po

    • 22 min
    Marketing senioralny - jak dotrzeć do odbiorców? (odc. 71) ft. Dorota Podlodowska i Sabina Grzywok

    Marketing senioralny - jak dotrzeć do odbiorców? (odc. 71) ft. Dorota Podlodowska i Sabina Grzywok

    O roli marketingu senioralnego opowiadają Dorota Podlodowska - wielokrotnie nagradzana dziennikarka, a obecnie Przewodnicząca Rady Seniorów w Mikołowie oraz Sabina Grzywok - wiceprezeska Związku Stowarzyszeń Centrum Aktywności.

    • 37 min
    Nagrywanie podcastu w studiu i poza nim (odc. 70) ft. Elżbieta Jasińska i Zuzanna Grudzień

    Nagrywanie podcastu w studiu i poza nim (odc. 70) ft. Elżbieta Jasińska i Zuzanna Grudzień

    Czy można tworzyć podcasty, jeśli wcześniej nie miało się z tą formą żadnej styczności? Można! Udowadniają to uczniowie szkół, biorących udział w projekcie "Z mikrofonem po muzeach. Podcastowe dziedzictwo kulturowe Ziemi Pszczyńskiej".

    • 30 min
    Marketing kolejowy (odc. 69) ft. Przemysław Brych – „Konduktor Przemek”

    Marketing kolejowy (odc. 69) ft. Przemysław Brych – „Konduktor Przemek”

    O marketingu kolejowym oraz o tym, jak praca na kolei wygląda od kuchni opowiada Przemysław Brych, inżynier bezpieczeństwa transportu kolejowego, w sieci znany jako „Konduktor Przemek”. Pytają Piotr Polok i Natalia Siuta.

    • 36 min

Customer Reviews

4.8 out of 5
5 Ratings

5 Ratings

Top Podcasts In Business

The Diary Of A CEO with Steven Bartlett
DOAC
Think Fast, Talk Smart: Communication Techniques
Stanford GSB
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Szymon Negacz
Maciej Wieczorek - Expert w Rolls-Royce
Expertia
Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa
Mateusz Samołyk
Przygody Przedsiębiorców
Przygody Przedsiębiorców